Toon posts:

[IE] Geen icoon bij favorieten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier op school helpdesk, en nu krijg ik het volgende probleem.

Als ik bij favorieten bij internet explorer kijk, dan staan er normaal icoontjes voor de websites.
Dit is nu echt niet meer het geval, hoe krijg ik die terug?

Ik heb al op internet gezocht, maar ik kan nergens een oplossing vinden.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat zie je nu dan precies? Gewoon een lege placeholder?

En hoe en waarop heb je precies gezicht op internet? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe het er precies uitziet weet ik niet, het is een helpdesk vraag dus heb het probleem zelf niet.

Afbeeldingslocatie: http://img179.imageshack.us/img179/8769/icoonly0.th.jpg

Waarschijnlijk bedoelen ze dat die dingen die ik rood heb gemaakt op de screenshot er niet zijn.
en dan je alleen teskt ziet.

Ik heb met google gezocht naar favorieten geen icoon etc..
Maar niets kunnen vinden.

Dit is de exacte vraag die ik binnen kreeg voor helpdesk:

Beste helpdesk,

ik wil graag een icoontje toevoegen aan de websites die bij mijn favorieten staan. Kunnen jullie me uitleggen hoe dat moet ?

met vriendelijke groet,

Verwijderd

windows versie? ie versie?
waarschijnlijk?

ps. krijg jij niet voor dergelijke dingen betaald? zoek sowieso zelf even op google en vermeld je zoekresultaten...

Verwijderd

Topicstarter
Als je even gelezen had.. Zag je dat het voor school is.

Die sturen emails en dit is het enige wat ze vermeld hebben. Meer weet ik ook niet!

Zoekresultaten? ik heb echt niets wat met dit probleem te maken heeft kunnen vinden.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-07 07:16

E-Vix

Nu met sneeuw!

Die icoontjes zijn de favicon.ico bestanden van die desbetreffende websites. IE raakt die dingen wel vaker kwijt als je bijvoorbeeld de tijdelijke internet bestanden weggooit. Enige manier die ik gevonden heb om ze terug te krijgen is om de desbetreffende favoriet te openen, en hem opnieuw toe te voegen aan de favorieten.
Overigens mag ik aannemen dat het roaming profiles zijn die gebruikt worden? Voor zover ik weet worden ze niet in je profiel opgeslagen, en ben je ze dus iedere keer als je op een andere pc inlogt weer kwijt.
Een andere optie is rechter muisknop op je favoriet, kiezen voor bewerken, en dan kiezen voor icoon veranderen. Dan kan je zelf een icoon toevoegen.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:14:
Als je even gelezen had.. Zag je dat het voor school is.

Die sturen emails en dit is het enige wat ze vermeld hebben. Meer weet ik ook niet!

Zoekresultaten? ik heb echt niets wat met dit probleem te maken heeft kunnen vinden.
Tja ehmm in IE7 ga je naar Favorieten en dan rechtermuisknop op de favoriete URL... Dan eigenschappen en je kan de icoon instellen
Pagina: 1