Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[2000] Is ICS met een firewall veilig genoeg? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
eigenlijk zijn het twee vragen:
- is Internet Connection Sharing (met bv Kerio firewall) op een Win2K pro machine veilig
en
- moet de software firewall dan alleen op de internet machine staan, of moeten alle PCs dan een firewall hebben?

Dank je wel,

Xpoes

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Hoi xpoes,

Welkom op GoT. :w Zoals je in [faq=,]Registratievoorwaarden / korte FAQ[/faq] al kon lezen, verwachten we hier wat meer van onze gebruikers. Eén van de dingen die we verwachten is eigen inzet, iets wat ik helaas niet in je topicstart terug zie. Je zou bijv. kunnen zoeken naar [search=ics windows 2000 pro veilig?] of even op Google rondkijken. Je bent vast en zeker niet de eerste die deze combinatie gebruikt, dus met wat zoeken zou je al je eerste vraag kunnen beantwoorden. ;)

Zou je je topicstart nog even kunnen aanpassen, zodat het duidelijk is wat je al gedaan hebt, of waar je naar gezocht hebt? Zo geven wij ook geen dubbele antwoorden, omdat dat al genoemd staat in je topicstart. :)

Ik voer ook nog even een titelfixje uit, een volle zin leest net wat makkelijker dan wat keywords. :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel Pasta, de links hebben me goed geholpen.
En sorry voor het feit dat ik een beetje kort door de bocht ging, ik zal mij in de toekomst beter gedragen.. O-)
Xpoes