Toon posts:

PC start plotseling niet meer op

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, nadat ik gisteren mijn pc op normale wijze heb afgesloten kan ik hem zonet niet meer opstarten. Alle ventilatoren gaan aan, alleen de lampjes aan de voorkant (naast de power knop) blijven uit. Ik hoor geen piepjes en kom niet bij de bios.

Waar kan het aan liggen?

Alvast bedankt voor de respons!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-05 20:05

Dani86

AeroGeek

Voeding misschien overleden?

check de connectors van de knoppen van de kast, kijk of deze goed vastzitten. Je hebt hem gewoon uitschakeld, en verder niks gedaan?

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Verwijderd

Topicstarter
jeps, gewoon afgesloten en verder helemaal niets gedaan. Waarom draaien de ventilatoren nog als de voeding overleden is? thx voor reply.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zonet mijn pc opgestart zonder mijn videokaart erin, het mobo begon niet te piepen. Betekent dit dat mijn mobo naar de maan is?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit topicstart voldoet helaas in geen enkel opzicht aan het PMG Beleid. De specs ontbreken volledig en we kunnen nergens teruglezen wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. Neem het beleid en met name de daarin gelinkte troubleshooter eens door en handel ernaar :)

Neem tot slot ook eens de Registratievoorwaarden / korte FAQ door voor een uitleg over de werking van GoT, want dit is namelijk niet de eerste keer dat je aantoonbaar de subforum-gerelateerde FAQ en Beleid hebt overslagen, terwijl dit niet de bedoeling is.

[ Voor 24% gewijzigd door BalusC op 02-05-2007 06:16 ]

Dit topic is gesloten.