Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Adaware vind trojan horse in Hitmanpro

Pagina: 1
Acties:
  • 526 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11 20:39

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Topicstarter
Ik heb vandaag na een schone XP installatie Hitmanpro gedownload van de site www.hitmanpro.nl.

Na installatie ben ik een scan gaan draaien waarna Adaware zeg dat in het bestand c:\program files\Hitman Pro\hitmanpro2.exe
de trojan win32.trojandropper is gevonden. Als ik adaware de file laat cleanen dan doet hitmanpro het niet meer.

Na het nog een keer geinstalleerd te hebben krijg ik het weer.

Een volledige virusscan of een scan met arovax antispyware zegt dat mn pc clean is.

Iemand anders die het wilt uitproberen om te kijken of het echt aan hitmanpro zelf ligt?

edit:

Sorry, ik had het eerst op een andere pc moeten uitproberen, wat ik nu aan het doen ben. Ik zal zo even zeggen wat het resultaat is.

[ Voor 11% gewijzigd door XthinkZ op 01-05-2007 22:26 ]

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• donzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-11 11:51
van http://www.hitmanpro.nl
Fout in referentiebestand van Ad-Aware verwijderd Hitman Pro
Een fout in referentiebestand SE1R167 23.04.2007 van Ad-Aware verwijderd per abuis bestanden van Hitman Pro. Ad-Aware meld dat o.a. hitmanpro2.exe en srhelper.exe van Hitman geïnfecteerd zijn met WIN32.TROJANDROPPER. Dit is een false positive.

alles kan kapot; beter dat ik het nu test dan dat er straks iemand komt klagen

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11 20:39

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Topicstarter
Ah dat verklaart het. Wel heel lullig voor hitmanpro, omdat je opeens gaat twijfelen aan de betrouwbaarheid van dit programma.