Vandaag heb ik een Asus F3Tc gekocht met Vista Home Premium erop. Ik had grote problemen om hem op het draadloze netwerk te krijgen. Mijn andere twee laptops hebben daar totaal geen probleem mee (al draaien die wel op XP). Pas na enkele uren gedoe (met MAC-adressen en beveiligingscodes en handmatig ingestelde draadloze netwerken die alsnog niet werden gezien, etc.) ontdekte ik dat de lap WEL het netwerk op wil (incl. beveiliging) als Hide SIDD uitstaat op m'n Draytek 2200WE router...
Op zich fijn dat het werkt alleen staat Hide SIDD nu dus uit en dat wil ik liever niet... Er zijn in ieder geval twee andere netwerken in m'n buurt, zo ontdekte ik, en ook al is het een simpele 'beveiliging', ik heb Hide SIDD liever AAN.
Iemand enig idee hoe het kan komen dat die lap ALLEEN met Hide SIDD uit het doet? Zoals gezegd wilde hij het netwerk zelfs niet zien toen ik 'm alles handmatig voorgekauwd had! Enig idee wat ik kan doen om Hide SIDD weer AAN te kunnen zetten...?
Op zich fijn dat het werkt alleen staat Hide SIDD nu dus uit en dat wil ik liever niet... Er zijn in ieder geval twee andere netwerken in m'n buurt, zo ontdekte ik, en ook al is het een simpele 'beveiliging', ik heb Hide SIDD liever AAN.
Iemand enig idee hoe het kan komen dat die lap ALLEEN met Hide SIDD uit het doet? Zoals gezegd wilde hij het netwerk zelfs niet zien toen ik 'm alles handmatig voorgekauwd had! Enig idee wat ik kan doen om Hide SIDD weer AAN te kunnen zetten...?