Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:44
In juli loopt mijn huidige abo af en ik ben al enige tijd op zoek naar een vervangend toestel.

Hij moet in ieder geval aan de volgende dingen voldoen:
- Minimaal 2 MP camera.
- Geen slide/klepje hebben.
- MP3 afspelen
---- Mogelijkheid tot 2GB uit te breiden.
- Redelijke standby-tijd

Ook zou ik het wel fijn vinden als ik er zelf nog applicaties voor kan downloaden en er op kan zetten. Verder moet ie ook alle standaarddingen hebben (BT, IR, SMS, MMS, Bellen ;) )

Ik wil sowieso er een abo bij afsluiten maar de prijs die hij los zou mogen kosten ligt rond de 400-500 euro.

Ik heb hiervoor al een paar telefoons gezien:
N73, goede camera alleen erg groot en stevig.
W880i, mooi design alleen wat minder als smartphone.

Nu ben ik alleen bang dat ik toestellen die mogelijk ook ongeveer dezelfde eigenschappen hebben over het hoofd zie en alleen word getrokken door reclames etc. Zouden jullie me nog op andere telefoons die aan deze eisen voldoen kunnen wijzen?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Als ik jouw eisen zo zie heb je helemaal geen smartphone nodig..
Smartphone kun je gebruiken voor Word/ Excel/ PDF's en voor mobiel internet..

MP3'tjes afspelen kun je met elke telefoon tegenwoordig..

Zelf heb ik zo'n SonyEricsson W880i, werkelijk perfect hoor! Smsen/ bellen/ internetten/ mp3'tjes mee afspelen/ standby-tijd is werkelijk ultraaaaaagoed, maarja dat is dus geen smartphone...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• la_fusion
Daarom heb ik ook als titel smartphone/GSM. Het hoeft niet perse een smartphone te zijn maar voor mij is de grens smartphone en GSM erg onduidelijk omdat veel GSMs steeds meer functies alla smartphone krijgen.

• CLB
  • Niet online

CLB

Dat dacht ik dus ook :)

Wilde je er alleen even op wijzen! Ik denk dus nog steeds dat jij goed af bent met 'n telefoon.
En dan komt de vraag, met welke merken je goede ervaringen hebt.. Ikzelf heb dat met SonyEricsson.
Nokia's zijn uiteraard ook mooi, maar vind ik persoonlijk te 'random' Voor de rest heb je imo dan nog Samsung die kwalitatief goede telefoontjes maakt en dan houdt 't wel weer op vind ik zelf.

Kijk eens op www.nieuwemobiel.nl ofzo, om verschillende mobieltjes te vergelijken. Succes!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• la_fusion
Bedankt voor de site. Is wel handig om verschillende telefoons met elkaar te vergelijken ja :)

Ik heb 'vroegâh' een motorola gehad maar inmiddels is dat te ver achterhaald om nog iets te zeggen over het menu/gebruiksvriendelijkheid etc.
Heb heel lang een nokia gehad, heel erg tevreden over. Niet kapot te krijgen en ook het menu werkte prima en alles heel duidelijk.
Nu een SE alleen de joystick is zo goed als dood en verder is hij ook richting sterven. Verder is het menu wel goed.

Het merk maakt me verder ook niet zoveel uit alleen ben ik nog steeds een beetje huiverig voor SE joysticks. Maar die zouden ondertussen ook verbeterd moeten zijn. Grote voordeel is dat bij die W880i het een druktoets is.

Ik kijk nog even verder maar tips zijn nog steeds heel erg welkom en dan vooral ook voor alternatieven van de 2 aangegeven telefoons.

• CLB
  • Niet online

CLB

Daar moet je zelf wel uit gaan komen denk ik hoor...

Nokia: E50/ E60/ E65/ N95
SE: W880i/ K800i/ W660i
Samsung: D840/ U600/ U700

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:58

Zym0tiC

^_^

la_fusion schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:16:
Bedankt voor de site. Is wel handig om verschillende telefoons met elkaar te vergelijken ja :)

Ik heb 'vroegâh' een motorola gehad maar inmiddels is dat te ver achterhaald om nog iets te zeggen over het menu/gebruiksvriendelijkheid etc.
Heb heel lang een nokia gehad, heel erg tevreden over. Niet kapot te krijgen en ook het menu werkte prima en alles heel duidelijk.
Nu een SE alleen de joystick is zo goed als dood en verder is hij ook richting sterven. Verder is het menu wel goed.

Het merk maakt me verder ook niet zoveel uit alleen ben ik nog steeds een beetje huiverig voor SE joysticks. Maar die zouden ondertussen ook verbeterd moeten zijn. Grote voordeel is dat bij die W880i het een druktoets is.

Ik kijk nog even verder maar tips zijn nog steeds heel erg welkom en dan vooral ook voor alternatieven van de 2 aangegeven telefoons.
niet alleen SE heeft er last van, eigenlijk alle gsm's met een joystickje. Mijn nokia e70 heeft hetzelfde probleem. :(

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Om te voorkomen dat dit een verzameltopic wordt in de trant van "Post hier je gsm" sluit ik dit topic.
In PSGG is voor bijna elk bestaand toestel wel een topic, dus kijk, vergelijk en maak zelf je keuze :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.