In juli loopt mijn huidige abo af en ik ben al enige tijd op zoek naar een vervangend toestel.
Hij moet in ieder geval aan de volgende dingen voldoen:
- Minimaal 2 MP camera.
- Geen slide/klepje hebben.
- MP3 afspelen
---- Mogelijkheid tot 2GB uit te breiden.
- Redelijke standby-tijd
Ook zou ik het wel fijn vinden als ik er zelf nog applicaties voor kan downloaden en er op kan zetten. Verder moet ie ook alle standaarddingen hebben (BT, IR, SMS, MMS, Bellen
)
Ik wil sowieso er een abo bij afsluiten maar de prijs die hij los zou mogen kosten ligt rond de 400-500 euro.
Ik heb hiervoor al een paar telefoons gezien:
N73, goede camera alleen erg groot en stevig.
W880i, mooi design alleen wat minder als smartphone.
Nu ben ik alleen bang dat ik toestellen die mogelijk ook ongeveer dezelfde eigenschappen hebben over het hoofd zie en alleen word getrokken door reclames etc. Zouden jullie me nog op andere telefoons die aan deze eisen voldoen kunnen wijzen?
Hij moet in ieder geval aan de volgende dingen voldoen:
- Minimaal 2 MP camera.
- Geen slide/klepje hebben.
- MP3 afspelen
---- Mogelijkheid tot 2GB uit te breiden.
- Redelijke standby-tijd
Ook zou ik het wel fijn vinden als ik er zelf nog applicaties voor kan downloaden en er op kan zetten. Verder moet ie ook alle standaarddingen hebben (BT, IR, SMS, MMS, Bellen
Ik wil sowieso er een abo bij afsluiten maar de prijs die hij los zou mogen kosten ligt rond de 400-500 euro.
Ik heb hiervoor al een paar telefoons gezien:
N73, goede camera alleen erg groot en stevig.
W880i, mooi design alleen wat minder als smartphone.
Nu ben ik alleen bang dat ik toestellen die mogelijk ook ongeveer dezelfde eigenschappen hebben over het hoofd zie en alleen word getrokken door reclames etc. Zouden jullie me nog op andere telefoons die aan deze eisen voldoen kunnen wijzen?