Ik heb pas mijn broers laptop helemaal opgeschoond (verse windows XP Home SP1 installatie) En hij heeft er een week fantastisch mee gewerkt, echter na die week bleef de computer hangen vlak voordat de users tevoorschijn moeten komen. Veilige modus of laatste goede configuratie hielp niks, het enige wat ik kon zien bij laatste werkende configuratie was dat er iets mis was met het register en dat het probleem verholpen zou moeten zijn. Echter gebeurde er verder ook niks. Dus ik vandaag de Windows XP installatie hersteld met de cd maar nu gaat die iets verder maar nog niet zodat de users zichtbaar zijn, er is nu wel een afsluit knop links onder zichtbaar.
Weet een van jullie waardoor dit probleem kan worden veroorzaakt of in ieder geval opgelost?
Heb gezocht op Google en GoT op "inlog problemen" en "gebruikers niet zichtbaar" maar geen overeenkomstige problemen gevonden
Weet een van jullie waardoor dit probleem kan worden veroorzaakt of in ieder geval opgelost?
Heb gezocht op Google en GoT op "inlog problemen" en "gebruikers niet zichtbaar" maar geen overeenkomstige problemen gevonden