Toon posts:

Firefox & Vista

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Probleem veroorzaakt door Firefox.

Dit probleem is veroorzaakt door Firefox. Dit programma is gemaakt door Mozilla Firefox.
Mozilla Firefox heeft momenteel geen oplossing voor het probleem dat u hebt gemeld.

Aanbeveling
--------------------------------------------------------------------------------
U kunt een nieuwere versie van Firefox downloaden om dit probleem op te lossen.
Mozilla Firefox raadt u aan de nieuwste versie van Firefox te gebruiken voor een betere beveiliging en stabiliteit.

Ga naar de volgende website voor een update van Firefox:

Mozilla Firefox

>> ik heb de laatste versie....

Dit probleem treed willekeurig op, het startte eergisteren met blauwe schermpjes, met een paar errortjes er op. Bij het opstarten kreeg ik dan de bovenstaande foutmelding die veroorzaakt werd.

Heb er al zo'n 4 gekregen...

Er stonden niet echt veel programma's open, enkel firefox

Laptop: ASUS F3F
1 GB Ram
1,7 ghz Intel Core 2 Duo
120 GB HD
Vista

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik kan geen touw aan je topic vastknopen, en er mankeert ook het een en ander aan.

Zou je zo vriendelijk willen zijn bij een volgende poging beter op de melding van F_J_K te letten?

F_J_K in "Firefox - Vista"

What he says dus :P
VVV

[ Voor 6% gewijzigd door alt-92 op 01-05-2007 17:12 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Aanvullend:

je zegt nog steeds weinig meer dan net. Wees nu even duidelijk en bedenk je wat voor soort informatie iemand nodig zou kunnen hebben om met je mee te denken. Anders kunnen wij ook zo weinig... Ik vroeg niet om meer info om jaloers te kunnen worden op je laptop, het gaat me er om dat we de juiste info hebben om je te kunnen helpen ;)

Blauwe schermpjes? Errortjes? Welke dan precies? (En minder belangrijk: welke Vista dan?) Dat alles is (voor probleemoplossing) heel veel meer interessant dan hoe snel je laptop is - al kan het nooi tmeer kwaad om ook dat te noemen. Over errors gesproken: sterker nog, als je de STOP-code in google invoert (i.c.m. de termen vista en firefox) heb je misschien je antwoord al. En zo niet hebben we er hier in WOS ook een FAQ die alleen maar BSOD's behandeld.

Willekeurige momenten: wat bedoel je daarmee? Als je klikt op een link van en naar een willekeurige site (dus met/ zonder Flash etc), of ook als je PC niet aanraakt?

En zoals ik ook al vroeg: geef nu ajb ook even wat informatie in de topictitel.

Anyway. Ik vroeg net ook al of je het ajb in Client Software Algemeen opent omdat het blijkbaar alleen maar over Firefox gaat. Toch?

Omdat nog steeds de informatie mist die nodig is om je te kunnen helpen en verplaatsen dus geen zin heeft, sluit ik het wel weer. Dus nogmaals:
  • zoek even de specifieke foutmeldingen op (kijk ook in je event log: http://msdn.microsoft.com...wes/windows_event_log.asp of http://www.windowsnetwork...t-Logs-Windows-Vista.html)
  • kijk of die meldingen zijn terug te vinden op Google, hier op GoT, op de Firefox support sites (o.a. http://kb.mozillazine.org) of op microsoft.com
  • als dat niet helpt: open even een nieuw topic in CSA (dus niet in WOS) en geef even feedback op bovenstaande
  • verzin er even een topictitel bij die meer zegt dan dat je vista en firefox gebruikt, aangezien je niet de enige bent en je niet wilt dat mensen je topic links naten liggen omdat je titel suggereert dat je alleen maar wil weten of Firefox op Vista kan draaien ;)
Op die manier hebben we tenminste voldoende informatie om mee te kunnen denken. Dat is nu niet zo, zodat je verder geen hulp kunt krijgen. En daar heb je niets aan :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.