Probleem veroorzaakt door Firefox.
Dit probleem is veroorzaakt door Firefox. Dit programma is gemaakt door Mozilla Firefox.
Mozilla Firefox heeft momenteel geen oplossing voor het probleem dat u hebt gemeld.
Aanbeveling
--------------------------------------------------------------------------------
U kunt een nieuwere versie van Firefox downloaden om dit probleem op te lossen.
Mozilla Firefox raadt u aan de nieuwste versie van Firefox te gebruiken voor een betere beveiliging en stabiliteit.
Ga naar de volgende website voor een update van Firefox:
Mozilla Firefox
>> ik heb de laatste versie....
Dit probleem treed willekeurig op, het startte eergisteren met blauwe schermpjes, met een paar errortjes er op. Bij het opstarten kreeg ik dan de bovenstaande foutmelding die veroorzaakt werd.
Heb er al zo'n 4 gekregen...
Er stonden niet echt veel programma's open, enkel firefox
Laptop: ASUS F3F
1 GB Ram
1,7 ghz Intel Core 2 Duo
120 GB HD
Vista
Dit probleem is veroorzaakt door Firefox. Dit programma is gemaakt door Mozilla Firefox.
Mozilla Firefox heeft momenteel geen oplossing voor het probleem dat u hebt gemeld.
Aanbeveling
--------------------------------------------------------------------------------
U kunt een nieuwere versie van Firefox downloaden om dit probleem op te lossen.
Mozilla Firefox raadt u aan de nieuwste versie van Firefox te gebruiken voor een betere beveiliging en stabiliteit.
Ga naar de volgende website voor een update van Firefox:
Mozilla Firefox
>> ik heb de laatste versie....
Dit probleem treed willekeurig op, het startte eergisteren met blauwe schermpjes, met een paar errortjes er op. Bij het opstarten kreeg ik dan de bovenstaande foutmelding die veroorzaakt werd.
Heb er al zo'n 4 gekregen...
Er stonden niet echt veel programma's open, enkel firefox
Laptop: ASUS F3F
1 GB Ram
1,7 ghz Intel Core 2 Duo
120 GB HD
Vista