windows xp install probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Borix
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-08-2025
ij wou laatst mijn computer een beetje opschonen en wou daarom me PC formatteren en daarna XP er opnieuw opzetten, alles verloopt eerst goed: formatteren, dan windows installeren, maar als hij daarmee klaar is start hij de pc opnieuw op en blijft hij hangen bij ''Please wait" met het windows xp logo erboven en een zwarte achtergrond. als ik daarna de pc uit en aan doe blijft hij hangen bij ''setting up configuration'' (of iets wat daarop lijkt) met een blauwe achtergrond. geen errors dus maar wel een computer die niets wil doen. heeft iemand dit eerder meegemaakt of weet er iemand een oplossing voor dit probleem?

het gaat om een windows xp pro versie service pack 2, Windows 2000 kan hij wel fijnloos installeren.

alvast bedankt.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Borix,

Ik mis hier wat je zelf geprobeerd hebt om een vingertje achter de oorzaak te krijgen.
We verwachten op z'n minst dat je de zaken vermeld in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en Problemen met booten, hoe kan je ze oplossen. probeert.

Ik wil je toch vragen dit topic even opnieuw te proberen, maar dan ook graag met hier en daar een [enter] en mét hoofdletters aan het begin van een zin.
Dat leest een stuk aangenamer :).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.