Toon posts:

Acer scharnier kapot: open laten staan geen probleem?

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ja, bij mij thuis is het ook zover: de scharnieren van de Acer laptop zijn gebroken. Als ik het scherm openduw blijft het scharnier beneden staan en staat het scherm scheef. Ik kan (denk ik) met een schroevendraaien of zo de scharnieren wel open zetten, maar dan staat de laptop dus voortaan ALTIJD open. Maar... op zich is dat eigenlijk geen groot probleem. M'n vrouw gebruikt 'm ALLEEN maar thuis.

Het enige wat ik me afvraag is of dit nog gevolgen gaat hebben: ik bedoel, zit de verbinding van het scherm met het mobo niet ergens in die scharnieren...? Hoe groot is de kans dat de complete laptop kapot gaat...? Als dat GEEN probleem is, is het jammer, maar geen groot probleem... ;)

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Heb je geen garantie meer :) ?

En anders kun je nog altijd kijken of je die scharnieren niet los kunt kopen.

Zoeken op google naar: "Acer laptop scharnier"
of "Acer laptop hinge" (hinge = engels voor scharnier)

[ Voor 75% gewijzigd door ThinkPad op 01-05-2007 15:29 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bekend probleem met Acer laptops. Als je de zoekfunctie gebruikt, zul je dit vaak tegenkomen, samen met wat suggesties. Lees ze ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Ik was vergeten te zeggen (maar ik dacht dat mijn openingszin 'Ja, bij mij thuis ...' dat wel duidelijk maakte) dat ik op de hoogte ben van dit Acer-probleem. ;) Ik heb geen garantie meer (anders had ik hier niets gepost) en de suggesties die gegeven worden gaan over het repareren e.d. Mijn vraag gaat erover of het op zich kwaad kan de kapotte scharnieren te laten zitten en het scherm altijd open te laten. ;) Toch iets anders dus imho dan de gemiddelde Acer-scharnieren-post. :P