Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Shop Survey België

Pagina: 1
Acties:

• Invictus66
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:34
Bestaat er een mogelijkheid om met de shop survey enkel Belgische shops te tonen ?
Ik zou namelijk een belgische factuur willen voor mijn aankopen

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat is zover ik weet niet mogelijk. Een work-around hiervoor is om gebruik te maken van het landenfilter in de PriceWatch, als het product wat je zoekt in de PriceWatch staat. Rechtsboven van de tabel war de prijzen in staan kan je kiezen van welk land je de prijzen wil zien. Van daaruit kan je vervolgens naar de Shopsurvey van de betreffende winkel surfen.

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Je kan wel bij de producten in de Pricewatch het landenfilter op België zetten. Dit landenfilter is er niet in de SS. Je gaat meestal ook op zoek naar een product en daarna pas kijken waar je het gaat halen. :)

offtopic:
You can never beat the Blue...

[ Voor 10% gewijzigd door hereweare67893 op 01-05-2007 14:30 ]

• Invictus66
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:34
Thx, blijkbaar niet veel belgische shops terug te vinden

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:43
Zelfs als je verzendkosten meerekent naar België (reken op rond de 30€ voor een grote bestelling) kom je met een Nederlandse shop veel goedkoper uit, heb ik ervaren.
Je krijgt net zo goed een geldige factuur (eengemaakte markt in europa), en voor garantie/RMA heb je bij een webshop zowiezo verzendkosten.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:49
Modbreak:Reageer ontopic of reageer niet, en kick er zeker niet een 6 dagen oud topic mee.

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2007 21:24 ]

Pagina: 1