koppeling outlook - word

Pagina: 1
Acties:

• n4m3l355
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-05 23:06
Ik moet de laatste tijd met regelmaat brieven versturen die eigenlijk qua opbouw hetzelfde zijn. Een simpele template zou dan ook een uitkomst zijn, de address gegevens staan keurig in outlook dus zou het niet al te moeilijk moeten zijn om deze koppeling te realizeren. Echter mijn outlook/handelingen denken hier anders over.

Ik heb een kleine layout in elkaar gedraaid die als volgt eruit ziet

{{<PR_GIVEN_NAME> <PR_SURNAME> | <PR_DISPLAY_NAME>}
}{<PR_COMPANY_NAME>}
{{<PR_STREET_ADDRESS>
}{{<PR_LOCALITY>}{, <PR_STATE_OR_PROVINCE> <PR_POSTAL_CODE>}}
{<PR_COUNTRY>
}| <PR_POSTAL_ADDRESS>}

Standaard opbouwtje die in de help zit. Als ik dan vervolgens invoegen > autotekst > autotekst doe, en dan deze opbouw toevoeg komt ie er keurig te staan.
Als ik dan vervolgens op "Adres invoegen" doe gooit ie me het adress daar waar de cursor staat, maw de aangemaakte velden doet ie helaas niets mee. Wat doe ik fout? Ik heb veelvoudig de instructies doorlopen maar hij weigert mee te werken.
Een tweede probleem, eerder een onhandigheidje vind ik vanuit Word, is het mogelijk niet om ergens in Outlook zodra je een contact-persoon opent deze te versturen naar de word-file ipv via word te gaan zoeken? Word geeft namelijk geen duidelijk overzicht in mijn contactpersonen lijst die ettelijke honderden queries bevat.

Alvast bedankt :D

• n4m3l355
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-05 23:06
Er zit vooruitgang in:
Ik heb nu mn outlook verder gesloopt en geen idee hoe. Iemand naast probleem 1 enig idee hoe het komt dat ik nu plots ook de extra informatie bij de contacten te zien krijg in Outlook zelf? De informatie die in dat vierkantje getypt is rechts als extra info. Eerst kreeg ik die niet te zien, echter na een reboot (en enkele vergeten handelingen) krijg ik deze informatie nu opeens onder de contacten-lijst te zien in het blauw :|