Toon posts:

Krachtige laptop voor een student!

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Reeds 2 maanden ben ik actief op zoek naar een krachtige en gemakkelijk te dragen laptop voor mezelf. Ik ben namelijk student, en wil deze gebruiken voor van hier naar daar te slepen, voor draadloos te internetten, om te gamen, enzovoort...

Velen hebben mij ACER afgeraden, ook al is het zeer goedkoop.

Enkele andere hebben mij DELL aangeraden!

Na zwaar te zoeken, ben ik dan toch op deze laptop terecht gekomen, graag had ik daarvan jullie mening gehoord!

Mijn budget voor eventuele andere voorstellen gaat tot maximum 1200 euro en het hoeft niet persé een Dell te zijn uiteraard!

Alvast bedankt.

Dell Inspiron 6400

Processor:
Intel® Centrino® Duo Mobiele Technologie met Intel® CoreTM 2 Duo Processor T5200 (1.60GHz, 2MB Cache, 533MHz FSB)

Besturingssysteem:
Legitieme Windows VistaTM Home Premium

Geheugen:
2048MB DDR2 533 MHz

Harde schijf:
160 GB SATA harde schijf (5.400 rpm)

Monitor:
15,4" (39 cm) TFT WXGA (1280x800)

Grafische kaart:
256MB ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 graphics card, PCI-Express x16
OF
256 MB NVIDIA® GeForce™ Go 7300 TurboCache™

Optisch station:
8x DVD+/-RW

Prijs: € 1.059

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2007 13:25 ]

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Heb je ook een budget?

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Neem de ATI, die schijnt ietsje beter te presteren. Verder raad ik je aan om de 9 cell-batterij te nemen.
Als je geluk hebt, krijg je, net als ik anderhalve week geleden, de T5300 terwijl je de T5200 besteld had ;) . Prima laptop, waar voor je geld, maar niet voor echt high end gamen (maar dat had je vast zelf ook al bedacht).

Maar lees het topic over de Dell Inspiron 6400, we zitten al in deeltje zes, daar kun je nog beter zien of het de geschikte laptop voor je is!

[ Voor 24% gewijzigd door Velvet op 01-05-2007 13:15 ]

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Verwijderd

Topicstarter
Budget: tussen 800 en 1200 euro. Hoger kan ik niet gaan =)

ATI is beter dus hé? Ok goed om weten! Mja die 9 cell batterij daar had ik al een vermoeden over om die te nemen =)

Bwa high end gamen ... Ik zou er toch graag Halo op willen spelen op goede kwaliteit :P

Alvast bedankt voor jullie reacties, ik apprecier het echt.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Zonder budget is het lastig om te kiezen wat het beste is.

Je laptop die je hebt geselecteerd is een prima beestje. Waarom werd Dell jou afgeraden? Enig onderbouwd argument? Dell levert prima laptops voor best goede prijzen.
Ik zou niet de turbocache kaart nemen, maar x1400.

Onthoud wel dat dat geen gamegeweldenaar is. Wil je echt top of the hill wat games betreft dan zal je een beter presterende kaart moeten nemen en een duurdere dell selecteren. Meestal gaat dat wel ten koste van je batterijduur.

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02:30
Wil je wel persé een Dell of hoeft dat niet persé?

_@/'

• BlackBull
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-01 23:30
kan je voor dat geld niet een GeForce™ Go 7600 vinden?

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

en als je bij dell bestelt, telefonisch afhandelen.. scheelde mij ruim 400 euro afding premie :) (op de 2400)
en daarna ook nog eens meer garantie gekregen dan dat ik besteld had.

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

Verwijderd

Topicstarter
Het hoeft geen Dell te zijn :)

Wat ik wil is een goede laptop tot MAXIMUM 1200 euro met vrij veel geheugen, windows vista premium, goede grafische kaart, zodat er tenminste Halo op kan spelen. Een typische krachtige laptop dus! Owja scherm niet groter als 15.4 inch aub :)

Als er mensen zijn met een idee, laat maar komen! Ik kan alle hulp goed gebruiken :D

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:22:
Het hoeft geen Dell te zijn :)

Wat ik wil is een goede laptop tot MAXIMUM 1200 euro met vrij veel geheugen, windows vista premium, goede grafische kaart, zodat er tenminste Halo op kan spelen. Een typische krachtige laptop dus! Owja scherm niet groter als 15.4 inch aub :)

Als er mensen zijn met een idee, laat maar komen! Ik kan alle hulp goed gebruiken :D
Zoals in de FAQ staat is het eigenlijk de bedoeling dat je zelf naar wat laptops zoekt en met informatie komt.

Verwijderd

Topicstarter
keanu_ schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:25:
[...]

Zoals in de FAQ staat is het eigenlijk de bedoeling dat je zelf naar wat laptops zoekt en met informatie komt.
Zal ik doen :) Ik ben hier nog vrij nieuw dusja :D Vergeef me :)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:06
Kijk ook eens in de Asus stal. Altijd goedkoop en mooi spul. Verder 2 jaar garantie wat zeker niet verkeerd is. Voor gamen moet je eigenlijk minimaal een 7600/X1600 hebben, zeker nu deze kaartjes ook al weer een jaar oud zijn en de volgende generatie er aan komt. Als je net iets meer geld kan krijgen (fix wat computers oid) neem dan de Asus F3Sv, die kost zo'n 1250 euro volgens mij:

Core 2 Duo T7100 1.86GHz, 800MHz FSB
2GB DDR2-667
nVidia GeForce Go 8600 1024MB (deels TC)

Zoals je ziet, een compleet nieuwe CPU met FSB van 800MHz ipf 667MHz. Verder een DX10 kaart die redelijk mee kan komen met het mid-end segment op de desktops (denk aan de X1950Pro/7900).

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik een goede laptop gevonden heb, kijk in andere topic :)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Quickske, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.