Toon posts:

Hp laptop slaapstand probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 386 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit dus met een probleem bij mn 2 hp laptops
Ik zette de ene laptop in slaapstand omdat ik dringend weg moest,
Maar de volgende dag kreeg ik deze echter niet meer aan, ik duw op de powerknop, ik zie vannvoor een lampje branden dat altijd brand als ik op de powerknop duw, maar voor de rest gebeurt er niks.
Daarom probeerde ik hetzelfde met mn andere laptop. Gewoon in slaapstand zetten en opnieuw opstarten dus. Maar hier heb ik perfect hetzelfde probleem.
Zie ik iets over het hoofd? Of is er ergens een fout bij Hp..
Mvg

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:51

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

normaal gewoon de aan/uit knop en op een toets drukken

Keep it calm...en lek mig de zuk

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:06

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Welk OS draai je op de beide laptop's? De nieuwere HP laptop's b.v. de NC6400 heeft een dergelijk probleem wanneer je Windows 2000 Pro gebruikt. Op het moment dat je de tweede core in het BIOS uitschakelt is het probleem verholpen. Zover ik weet heeft HP hievoor nog geen oplossing. Hoe dit met b.v. XP en Vista zit weet ik niet. Het is in iedergeval een probleem in de ondersteuning van dual core CPU's.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai op beide laptops WInXp
beide dualcore ook.
en @ krommen, weet je ook welke toets dit mogelijk kan zijn ?
Alvast bedankt

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:06

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik zou zeggen schakel voor de grap eens één core uit en kijk of hij dan nog uit standby /slaapstand komt. Mocht dit inderdaad het probleem zijn, kun je volgens mij beter eens contact op nemen met HP.

[ Voor 30% gewijzigd door _Dune_ op 01-05-2007 14:04 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

Topicstarter
ya maar hoe ga ik dit doen als ik de laptop niet opgestart krijg..

• Peeetr
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-05-2022
Houd je aan/uit knop eens 6 sec ingedrukt als het lampje brand als ie normaal aanstaat. En doe em na die 6 seconden weer eens opnieuw aanzetten
Pagina: 1