Toon posts:

GeForce gedonder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gedag,

Ik ben de trotse bezitter van een nVidia GeForce2 MX, maar heb er nogal wat gedonder mee. Als ik bijvoorbeeld de nieuwste Detonator installeer kan ik bij het instellingen menu geen details kiezen maar krijg ik een error in desk.cpl ofzoiets. Ook heb ik problemen bij Unreal Tournament. Als ik de beeldkwaliteit op High zet krijg ik binnen een bepaalde straal om me heen geen details op de vloer, maar alleen gekleurde vlakken. Met de drivers die op de Win ME cd staan werkt alles wel, maar bij UT blijft het probleem. Het probleem is weg als je de detail level op medium zet. Iemand hulp?

bvd

Verwijderd

Dus met de WinMe drivers werkt het geheel wel? Waarom laat je die er niet gewoon opstaan dan :?

Verwijderd

te veel geoct?

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:36
Dat met UT, volgens mij heb je dan een geripte versie, daar zijn de high textures weg gehaald, had ik ook last van. Moet je een complete UT versie kopen dan is het weer goed.

What a fine day for Science! | Specs

Verwijderd

Op woensdag 07 februari 2001 17:12 schreef Huntor het volgende:
Dat met UT, volgens mij heb je dan een geripte versie, daar zijn de high textures weg gehaald, had ik ook last van. Moet je een complete UT versie kopen dan is het weer goed.
Zou best kunnen trouwens. In de voledige legale versie werkt het in ieder geval :). Maar goed, ik heb ook een geforce 2MX kaart, en windows ME. Bij mij werkt alles perfect. Ik kan je in ieder geval adviseren om de nieuwste driver te downloaden, en niet van de cd's halen. Ik heb een hercules, dus dan kan ik ze makkelijk halen van Hercules.com Anders kun je misschien iets downloaden van OpenGL.org

In UT moet je natuurlijk wel de OpenGL mode gebruiken. Mijn versie van UT weet te melden dat dat niet gesupport wordt ofzo, maar het werkt wel goed!( op 1024*789(?) en alle instellingen op het hoogst, framerate van 58)

Succes :7

Verwijderd

768....

Verwijderd

Op woensdag 07 februari 2001 19:40 schreef leroy-b het volgende:
768....
:) ( Ik zat achter een andere pc, dus ik kon het ff niet checken. Ik vergeet het altijd...)
Pagina: 1