Toon posts:

[Vista][Roxio] Hoe niet-compatible driver te verwijderen? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Me vader heeft een week of 2 geleden roxio (hele oude versie) op een Vista laptop geinstalleerd, werkte niet (logisch veel te oud). Nu had ik het dus verwijderd via software verwijderen, nu blijft er echter een melding achter die we elke keer krijgen te zien bij het opstarten:
[img=http://img234.imageshack.us/img234/4075/errorwp6.th.jpg]

Nu heb ik nog niet echt ervaring met vista dus het register induiken leek me een beetje overdreven. Hoop dat jullie me een eindje op weg kunnen helpen.

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-03 01:56
Dat plaatje is wel errug klein, valt weinig uit te halen zo.

Mijn YouTube Channel

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik ergens meer info vinden dan? Het probleem is ook dat ik er niks over kan vinden (bij gebrek aan duidelijke info), in apparaatbeheer is niks anders dan normaal (geen vraagtekens of iets dergelijks).

Of bedoel je dat je het niet kan lezen omdat het plaatje te klein is? dan heb ik een kleine tip voo rje: klik op het plaatje dan wordt ie groter :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2007 09:10 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Klinkt alsof je de driver nog moet verwijderen; misschien is een restorepoint terugzetten een eenvoudige oplossing? Anders moet je op zoek gaan naar de plaats om Windows deze te laten verwijderen. Ik verplaats je topic nog even naar het juiste forum met een andere titel

Driverprobleem na verwijderen programma > [Vista][Roxio] Hoe niet-compatible driver te verwijderen? *
CSA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate