(Al eens eerder heb ik in een ander topic gevraagd, maar aangezien ik dat topic niet wil hijacken en mijn vraag aan ieders zichtbaar wil maken even een nieuw topic
)
Ik zoek een simpel maar doeltreffend TV meubel waar genoeg apparatuur in kan. Er was gewezen naar Ikea, maar daar hebben ze net niet wat ik zoek.
Dit is wat ze bij de Ikea hebben staan:

Op zich een prima meubel, echter zie ik liever een extra verdieping. Daartussen mogen schotjes zodat er zegmaar 6 vakken ontstaan (hoeft niet).
- Geen deurtjes en/of lades... alles lekker open zodat genoeg ruimte is voor apparatuur.
- Het is niet de bedoelingd dat er apparatuur op het meubel komt te staan.
- Moet er wel robuust uit zien (dik hout)
- Heb ook iets gezien met wieltjes, mag ook
- Zelf in elkaar knutselen is ook niet echt een optie...
(bouwpakket wel)
Ben al een tijdje aan het speuren, maar beter dan die van de Ikea kan ik niet vinden. Ik hoop dat één van jullie misschien iets heeft gezien.
Zoek ondertussen nog even verder
Ik zoek een simpel maar doeltreffend TV meubel waar genoeg apparatuur in kan. Er was gewezen naar Ikea, maar daar hebben ze net niet wat ik zoek.
Dit is wat ze bij de Ikea hebben staan:

Op zich een prima meubel, echter zie ik liever een extra verdieping. Daartussen mogen schotjes zodat er zegmaar 6 vakken ontstaan (hoeft niet).
- Geen deurtjes en/of lades... alles lekker open zodat genoeg ruimte is voor apparatuur.
- Het is niet de bedoelingd dat er apparatuur op het meubel komt te staan.
- Moet er wel robuust uit zien (dik hout)
- Heb ook iets gezien met wieltjes, mag ook
- Zelf in elkaar knutselen is ook niet echt een optie...
Ben al een tijdje aan het speuren, maar beter dan die van de Ikea kan ik niet vinden. Ik hoop dat één van jullie misschien iets heeft gezien.
Zoek ondertussen nog even verder
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2007 11:05 ]