Mooi is een woord van 3 letters .......AMD
Verwijderd
ZEKER een hollywood plus erbij nemen
ik heb een voodoo5 5500... met een p3-800, alles scsi en 256mb ram, maar een dvd softwarematig is op zijn best lachwekkend te noemen!
EDIT: daarom heb ik dus een realmagic hollywood + erbij genomen....... Tv-out werkt ook perfect!!!
ik heb een voodoo5 5500... met een p3-800, alles scsi en 256mb ram, maar een dvd softwarematig is op zijn best lachwekkend te noemen!
EDIT: daarom heb ik dus een realmagic hollywood + erbij genomen....... Tv-out werkt ook perfect!!!
Geen Hollywood plus nemen, ik heb er zelf ook een, maar software is op dit moment vaak zelfs beter qua beeldkwaliteit en gemak.
"Choose life"
Verwijderd
De hollywood is een geweldige kaart, heb er zelf namelijk ook 1. Maar er is 1 groot nadeel van een hardwarematige Mpeg2 decoder. De naam zegt het al. Mpeg2. Het kreng kan dus geen divx(mpeg4) afspelen op tv. Oftewel je bent enorm beperkt nu, toen ik het ding kocht kwam dvd net uit en niemand had van divx durven dromen. Dus mijn raad, ga voor vga met tv out
Mzzl mclain
Mzzl mclain
Verwijderd
maupie koop alsjeblieft niet een Hollywood+
want het is gewoon shit. De meeste nieuwe films werken niet meer met de Hollywoodshit+
omdat ze een bepaalde code bevatten. Ik heb onlangs een mail gestuurd naar sigmadesigns
(makers van hollywood+) en die beweren dat ze werken aan nieuwe drivers zodat alle probs worden opgelost. Koop een dvd encore kaart ofzo die is beter.
want het is gewoon shit. De meeste nieuwe films werken niet meer met de Hollywoodshit+
omdat ze een bepaalde code bevatten. Ik heb onlangs een mail gestuurd naar sigmadesigns
(makers van hollywood+) en die beweren dat ze werken aan nieuwe drivers zodat alle probs worden opgelost. Koop een dvd encore kaart ofzo die is beter.
Verwijderd
nog nooit problemen ermee gehad..... een vriend van me had dat wel....Op dinsdag 06 februari 2001 23:37 schreef Turkeyboy! het volgende:
hoe op te lossen? UDF uitschakelen..... probleem opgelost!
Verwijderd
Dit is dezelfde kaart !!!Op dinsdag 06 februari 2001 23:37 schreef Turkeyboy! het volgende:
want het is gewoon shit.
knnnnnnnnnnnip
Koop een dvd encore kaart ofzo die is beter.
Probeer de software maar uit: Ik gebruik de software van de H+ op mijn Encore, omdat Sigma werkende drivers heeft voor W2K en creative niet.
Verwijderd
Dat je geen problemen hebt gehad is omdat je allemaal oude films kijkt. Huur maar Gone in 60 seconds of zo. Dat UDF dingetje wist ik allang dat regel je bij msconfig maar dat helpt dus ook niet.Op dinsdag 06 februari 2001 23:41 schreef RobtH het volgende:
[..]
nog nooit problemen ermee gehad..... een vriend van me had dat wel....
hoe op te lossen? UDF uitschakelen..... probleem opgelost!
Verwijderd
met nieuwere dvd's tot nu toe geen problemen gehad.... ik zal het in ieder geval ZEKER in de gaten houden!Op dinsdag 06 februari 2001 23:44 schreef Turkeyboy! het volgende:
[..]
Dat je geen problemen hebt gehad is omdat je allemaal oude films kijkt. Huur maar Gone in 60 seconds of zo. Dat UDF dingetje wist ik allang dat regel je bij msconfig maar dat helpt dus ook niet.
enne: maupie-> al over de mogelijkheid nagedacht om ipv een dvd-set in je pc gewoon een standalone speler te kopen? Pioneers beginnen vanaf F599,- en kunnen ook cdr's afspelen
vreemd ik heb ook de H+ en heb gisteravond nog Gone in 60 seconds gekeken..gladiator werkt...goldeneye...fightclub..eigenlijk alles....en dat ding is zeker wel goed...nog nooit een probleem gehad...
Nee die H+ is wel een van de beter aankopen geweest...:)
Nee die H+ is wel een van de beter aankopen geweest...:)
LOL JIJ heb echt humor...ik zou zeggen koop een andere tvOp dinsdag 06 februari 2001 23:20 schreef Martijnos het volgende:
Geen Hollywood plus nemen, ik heb er zelf ook een, maar software is op dit moment vaak zelfs beter qua beeldkwaliteit en gemak.
Ik denk dat ik het weet.
Ik neem een gforce2mx met tv (voor divx)
en een H+ (oid)voor dvd
Ik neem een gforce2mx met tv (voor divx)
en een H+ (oid)voor dvd
Mooi is een woord van 3 letters .......AMD
Ik kijk me dvd's dan ook op m'n 22" Iiyama, he 
Software is dan een stuk mooier dan die Hollywood plus, maar inderdaad ik heb ook gelezen dat de H+ via s-video wel goed beeld geeft op een normale tv. Via vga-out vind ik het beeld niet al te best. Maar misschien heb jij andere eisen. De 2d kwaliteit van de H+ op je monitor is bovendien echt verschrikkelijk...Ik gebruik mijn H+ dan ook alleen voor het dolby digital geluid. Zodra ik een Live platinum, schop ik de H+ uit m'n computer.
Op een beamer is software via de tv-out veeeel beter dan de H+. Kijk maar eens hier: http://www.avsforum.com/ubbcgi/Ultimate.cgi
Komen veel mensen met verstand van Hometheater.
Het hangt er dus een beetje van af wat je wilt he, maar ik begrijp nu pas dat Maupie dvd'tjes wil gaan kijken op z'n tv, duh!!
Moet ie dan wel via s-video doen.
Software is dan een stuk mooier dan die Hollywood plus, maar inderdaad ik heb ook gelezen dat de H+ via s-video wel goed beeld geeft op een normale tv. Via vga-out vind ik het beeld niet al te best. Maar misschien heb jij andere eisen. De 2d kwaliteit van de H+ op je monitor is bovendien echt verschrikkelijk...Ik gebruik mijn H+ dan ook alleen voor het dolby digital geluid. Zodra ik een Live platinum, schop ik de H+ uit m'n computer.
Op een beamer is software via de tv-out veeeel beter dan de H+. Kijk maar eens hier: http://www.avsforum.com/ubbcgi/Ultimate.cgi
Komen veel mensen met verstand van Hometheater.
Het hangt er dus een beetje van af wat je wilt he, maar ik begrijp nu pas dat Maupie dvd'tjes wil gaan kijken op z'n tv, duh!!
Moet ie dan wel via s-video doen.
"Choose life"
Pagina: 1