Toon posts:

8800 GTS & Rivatuner 2.01

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi , ik zat dus nog fe wat te rommellen met de nieuwe rivatuner en zag dus in het tabje waar je normaal je shaderpipes kon openzetten enzo ( Custom Graphics Processor Configuration ) , dat er stream units en raster units op disabled staan .
Heeft iemand deze al open gegooid ?? En weet iemand of het nut heeft om deze open te gooien ??
bij m`n 6800GE kon je er zo een 6800 Ultra van maken . :9

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07 19:03

Garrett

Watercooler

Ik geef je weinig kans, in elk geval kan ik in Vista nu wel de fanspeed weer aanpassen, en oc'en :)

I love watercooling

Verwijderd

Topicstarter
Zou wel lekker zijn als er nog wat meer perfomance uit te persen valt .

Ok als ik stream unit 0 en 1 aan zet heb ik volgens riva tuner 128 unifed shader units :P Klinkt leuk , nu alleen nog fe kijken of ie er ook wat mee kan .

Ok het zou dus moeten werken , maar dat geweldige vista kan weer niet overweg met NVStrapDriver.sys . Dus na een reboot wou vista niet meer starten |:( .
Kan iemand dit misschien op een xp machine testen ??

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2007 00:59 ]

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-07 11:55
Ik heb de bits in de mask op 1 gezet enablen was niet direct mogelijk en nu opgestart geven ze allemaal disabled aan mijn 3dmark 06 score is vergelijkbaar met ervoor XP64.
Ik heb een 8800 gts 640.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 00:49:
Zou wel lekker zijn als er nog wat meer perfomance uit te persen valt .

Ok als ik stream unit 0 en 1 aan zet heb ik volgens riva tuner 128 unifed shader units :P Klinkt leuk , nu alleen nog fe kijken of ie er ook wat mee kan .

Ok het zou dus moeten werken , maar dat geweldige vista kan weer niet overweg met NVStrapDriver.sys . Dus na een reboot wou vista niet meer starten |:( .
Kan iemand dit misschien op een xp machine testen ??
Hier doet-ie het wel op Vista.
Heb alleen geen benchmarksoftware, zal wel 3DMark opzoeken :)

Maar net even Oblivion gespeeld, en geen artifacts in ieder geval. (Helaas zit ik in een grot, dus kan niet checken of het uitmaakt voor de fps)

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 01-05-2007 07:47 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai zelf op home premium 64 bit . Maar als ik reboot wil vista niet meer opstarten omdat er geen certificaat is afgegeven voor NVStrap.sys , ik kan deze melding dan negeren en hem door laten starten .
Als ik dan in rivatuner kijk naar me forceware dan ziek ik dat er maar 96 shaders worden gebruikt . kijk ik naar m`n custom profile dan zie ik wel dat 128 aan staan 8)7 .
3DMark06 er maar op los gelaten maar nog steeds 8312 punten .

Systeem : Asus p5n32e sli plus , C2D E6600 , 2x 1GB OCZ 800mhz Gold Edition en Asus 8800GTS 320 mb .

Alles is nog standaard .

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:24

MartNL

Man wat een gedoe zeg om een profiel te maken
voor je temperaturen, begint me helemaal te duizelen.

Ga het vanavond nog wel een keer proberen.
Maar kan niet zeggen dat het gebruiksvriendelijk is.

Maar goed dit is ook mijn eerste geforce kaaart sinds tijden weer.
Ben de geforce tooltjes niet meer gewend. :-)

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
In 3DMark05 ga ik van 10056 naar 10283, niet echt significant verschil helaas (8800GTS320).
Ach, ik heb het tenminste geprobeerd :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Pagina: 1