SPECS
- MOBO: MSI K9N SLI Socket AM2
- PROC: Athlon X2 4200+
- RAM: 2x512MB PC4200/533 Mhz Kingston Dual Core
- GELUID: Creative X-Fi Xtreme Music
- VIDEO: Asus Geforce 7300GS 256MB
PROBLEEM 1
A1. Mobo piept bij het opstarten "kort laag - lang hoog - lang hoog - kort laag"
A2. In eerste instantie werkt zowel USB muis als toetsenbord niet
A3. Ik druk "reset CMOS" knopje in naast bios
A4. Tobo en muis werkt
A5. Speaker blijft piepen
PROBLEEM 2
B1. De S-Video uitgang werkt niet: ik krijg geen beeld op mijn TV.
WAT MIJ VERDER OPVIEL
C1. Bij het installeren merkte ik dat de koeler van mijn CPU 3 gaatjes heeft, terwijl er 4 aansluitpinnetjes op het mobo zitten (de 'control' pin kan ik niet aansluiten). Is dit erg van belang?
C2. Het opstarten en afsluiten duurt vrij lang, ook krijg ik het bios logo vrij lang te zien. Misschien is dit een Vista 'kwaaltje', dus misschien hoort het zo.
C3. Af en toe problemen met het uit stand-by komen.
C4. Er zit naast de stroomvoorziening van de CPU er ook één voor de GPU. Moet ik deze aansluiting met een kabel uit mijn voeding, of is deze bedoeld om met een kabeltje aan mijn videokaart aan te sluiten? (Maw: is het een output of een input?)
- MOBO: MSI K9N SLI Socket AM2
- PROC: Athlon X2 4200+
- RAM: 2x512MB PC4200/533 Mhz Kingston Dual Core
- GELUID: Creative X-Fi Xtreme Music
- VIDEO: Asus Geforce 7300GS 256MB
PROBLEEM 1
A1. Mobo piept bij het opstarten "kort laag - lang hoog - lang hoog - kort laag"
A2. In eerste instantie werkt zowel USB muis als toetsenbord niet
A3. Ik druk "reset CMOS" knopje in naast bios
A4. Tobo en muis werkt
A5. Speaker blijft piepen
PROBLEEM 2
B1. De S-Video uitgang werkt niet: ik krijg geen beeld op mijn TV.
WAT MIJ VERDER OPVIEL
C1. Bij het installeren merkte ik dat de koeler van mijn CPU 3 gaatjes heeft, terwijl er 4 aansluitpinnetjes op het mobo zitten (de 'control' pin kan ik niet aansluiten). Is dit erg van belang?
C2. Het opstarten en afsluiten duurt vrij lang, ook krijg ik het bios logo vrij lang te zien. Misschien is dit een Vista 'kwaaltje', dus misschien hoort het zo.
C3. Af en toe problemen met het uit stand-by komen.
C4. Er zit naast de stroomvoorziening van de CPU er ook één voor de GPU. Moet ik deze aansluiting met een kabel uit mijn voeding, of is deze bedoeld om met een kabeltje aan mijn videokaart aan te sluiten? (Maw: is het een output of een input?)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2007 23:07 ]