De laptop latitude C600 die ik in bezit heb, heeft maar 1 reepje van 256. Omdat ik deze machine alleen voor internet / typewerk gebruik, is het niet zo erg dat er 'maar' 256 inzit.Toch ben ik eens aan het rondkijken voor 512. Een verdubbeling wat op zich wel leuk zou zijn. Nu loop ik tegen het volgende probleem aan, waar ik als geheugen analfabeet niet uit kom.
De clock speed van mijn laptop kan maar 100 aan. Nu zijn er winkels en handelaren die voor 100 meer vragen dan voor een 133 ..? Maar de 133 (pc2100 toch?) is toch backwards compatible met de 100? Waarom wordt er dan meer geld voor gevraagd? Omdat een 100 zeldzamer is? De pinout is voor een sodimm toch hetzelfde? Ik kom in ieder geval geen verschillende standaarden tegen.
o ja, de url naar de docu van dell
De clock speed van mijn laptop kan maar 100 aan. Nu zijn er winkels en handelaren die voor 100 meer vragen dan voor een 133 ..? Maar de 133 (pc2100 toch?) is toch backwards compatible met de 100? Waarom wordt er dan meer geld voor gevraagd? Omdat een 100 zeldzamer is? De pinout is voor een sodimm toch hetzelfde? Ik kom in ieder geval geen verschillende standaarden tegen.
o ja, de url naar de docu van dell
==
hoi