ik heb altijd een @#$@#$ hekel aan het instellen van die proxy gegevens in elk proggie, en icq werkt ook voor geen meter door een simpele proxy, dus wou ik eens gaan natten.
NAT32+ geprobeerd, maar dat kreeg ik dus niet aan de gang.
zelfde met winroute, wat het trouwens wel gewoon met proxy instellen deed. ik kom er niet uit! nergens staat een simpele duidelijke handlijding hoe je dat opzet.
soms staat er wel wat, maar dan probeer ik het zo in te vullen en dan werkt het dus weer niet.
misschien kan iemand mij in de juiste richting wijzen? of een kleine simpele handlijding inelkaar draaien?
ik heb een celly466@525 waar m'n isdn in hangt, die op win98se draait en heeft ip 192.168.0.6 (ivm. lanfesten)
en m'n athlon800 (zie specs hier beneden)
heeft ip 192.168.0.5
mijn dank is zeer groot.
NAT32+ geprobeerd, maar dat kreeg ik dus niet aan de gang.
zelfde met winroute, wat het trouwens wel gewoon met proxy instellen deed. ik kom er niet uit! nergens staat een simpele duidelijke handlijding hoe je dat opzet.
soms staat er wel wat, maar dan probeer ik het zo in te vullen en dan werkt het dus weer niet.
misschien kan iemand mij in de juiste richting wijzen? of een kleine simpele handlijding inelkaar draaien?
ik heb een celly466@525 waar m'n isdn in hangt, die op win98se draait en heeft ip 192.168.0.6 (ivm. lanfesten)
en m'n athlon800 (zie specs hier beneden)
heeft ip 192.168.0.5
mijn dank is zeer groot.