| ||
| ||
| Links | ![]() | |
| | ||
Afhankelijk van hoeveel mensen intresse hebben wordt de startpost nog uitgebreid, het is men eerste dus wees een beetje lief als er nog fouten in zitten Ik hoop jullie te zien in goonzu, mijn char heet governe voor in de friendslist of als je nog vragen hebt. Mocht je het willen dan kan je als dank deze naam ook invullen bij "Recommender", krijg ik dan weer reputatie mee, Speelze.. | ||
Ga hem even proberen.
Heb je al een guild?
Edit/
Wat is het versil tussen * Full Version Download en de * Lite Version Download?
Edit/
[ Voor 50% gewijzigd door mad_max234 op 30-04-2007 21:04 ]
Nope nog niet, ben nog maar 2 dagen bezig maar bevalt me wel vandaar de post. Guild en tweakerstown komen wel een keermad_max234 schreef op maandag 30 april 2007 @ 21:02:
Ga hem even proberen.Heb je al een guild?
Edit/
Full en lite waren install versies toch, dus compleet downloaden of installer. Gewoon compleet downloaden, zit al flink vaart achter en is net 600Mb. Dan nog een half uurtje patchen en spelen maar.
Volgens mij niet, blijft een beetje karig dat aanbod van mmorpg op de mac, misschien pc emulator?Flappiewappie schreef op maandag 30 april 2007 @ 21:16:
isser een Mac versie? ziet er wel heel tof uit
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2007 21:50 ]
isser een Mac versie? ziet er wel heel tof uit
Hier staat wat
Verwijderd
Zeg,
Hoe register je ? er staat wel een leuk plaatje van Confirm,
maar er zit geen linkje achter
EDIT:
Ah, blindeling klikken doet wonderen
EDIT:
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2007 23:15 ]
ja is idd een vaag onderdeel, bij mij lukte het alleen met IE en dan natuurlijk de id en mail check, vergeet ook je geslacht niet aan te vinken.Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 23:02:
Zeg,
EDIT:
Laat maar weten wat jullie er van vinden, wellicht dat je andere zo aan het spelen krijgt.
Ben iig net 24, er is momenteel een actie dat als je nu een account maakt je deze week nog per 5 levels extra items krijgt, zeker het paardje op lvl 15 (paar uur werk, lvlt heeel snel in het begin) is heel handig gezien je kleine inventory die dan opeens verdubbelt.
Omg Wat een Kiddy game..
het is vast wel leuk maar niet mijn stijl.
ik hou meer van de 3d mmorpg..
kiddy game?? neuh niet echt hoor, ingewikkeld genoeg voor een twintig jarigeBlackAss schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:04:
Omg Wat een Kiddy game..
Kiddy graphics?? ohw zeker wel, beetje jammer idd en in de eerste levels waan je je half in een helo kitty game maar het wordt snel beter. Heeft ongeveer dezelde semi-anime uitstraling als ROSE,FLYFF,Maplestory,TOP,etc. Zal wel iets oosters zijn ofzo en ik kan er ook niet helemaal blij van worden maarja so be it, voor de graphics hoef je hem trouwens niet te downloaden nee, ouderwetse sprite actie maar dan wel op een hoog niveau.
Het is zeker geen vanguard maar de achterliggende opties maken gelukkig veel goe
Verwijderd
BIIIIIIIIIIIG UP
Nieuwe versie hiervan uit, namelijk een van aeria games.
http://luminary.aeriagames.com/
Heb de game vroeger wel eens gespeeld en heb me altijd goed vermaakt. Deze nieuwe versie is nu 3 weken uit dus leuk om nu opnieuw te beginnen.
Iemand die zin heeft met me mee te spelen ^^?
Heb de game vroeger wel eens gespeeld en heb me altijd goed vermaakt. Deze nieuwe versie is nu 3 weken uit dus leuk om nu opnieuw te beginnen.
Luminary - Rise of the Goonzu bedoel je toch?Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 17:30:
BIIIIIIIIIIIG UP
Speel dat ook sinds een klein tijdje. Lvl 34 ondertussen
| PoE | iPhone 13 Pro |
Verwijderd
geef eens je nickname voeg ik je toe aan friends, ben ondertussen ook lvl 20 en gaat redelijk hard met questsEzechiel schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:37:
[...]
Luminary - Rise of the Goonzu bedoel je toch?
Speel dat ook sinds een klein tijdje. Lvl 34 ondertussen
Zelfde als je hier zietVerwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:54:
[...]
geef eens je nickname voeg ik je toe aan friends, ben ondertussen ook lvl 20 en gaat redelijk hard met quests. Blijft toch een leuk spelletje, vooral als je later kan crafte etc.
En inderdaad een best verslavend spelletje
[ Voor 0% gewijzigd door Ezechiel op 10-06-2009 09:51 . Reden: Smiley fail ]
| PoE | iPhone 13 Pro |
Pagina: 1