Toon posts:

[MMORPG] Goonzu online

Pagina: 1
Acties:
  • 1.305 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.imagehosting.com/out.php/i558755_title.jpg

Goonzu online - Dawn of the New Era

Met alle nieuwe MMORPG die hier momenteel worden besproken ben ik ook weer eens op zoek gegaan naar een spel die doet wat ik wil. Bij de meest spellen in dit genre krijg ik meestal na een tijdje het gevoel dat ik hetzelfde aan het doen ben, monstertje killen hier, nieuwe uitrusting kopen daar en hoppa, weer een level verder. Nou speel ik dit spel nog niet lang maar het lijkt er op dat er hier wel een aantal unieke onderdelen zijn terug te vinden die de levensduur zeker ten goede komen. Meest opvallend zijn:
  • Geen uitrustingen te koop, alles moet door spelers worden gemaakt;
  • Uitgebreid economisch onderdeel met markt, dorpen en aandelen;
  • Dorpen die kunnen worden gekocht en beheerd door spelers;
  • Vrijheid om te kiezen hoe je lvlt, bouwen, regeren, vechten, etc;
  • relatief simpele maar leuke feel over het algemeen;
  • mentor en guild systeem om het spel te leren en blijven spelen.
Als je echter een diep uitgebalanceerd battle systeem wilt moet je niet verder lezen, ook al kan je op veel verschillende manieren vechten (guns, zwaarden, magie, summons etc.) zijn er zeker in het begin geen speciale skills voor uber spin attacks en gaat het grinden simpel met klik, kill, klik, kill. En grinden zal je af en toe wel moeten maar over het algemeen doe je dit wel in quest vorm en ben je zeker zoveel tijd kwijt aan het handelen in de markt en het maken van equipment. Als je het ergens mee moet vergelijken dan lijkt het wel een beetje op ROSE (qua sfeer en artisan mogelijkheden) met een soort van graphics van Mapplestory en een uitgebreid markt en politiek systeem erachter waar je overigens niet verplicht bent om aan mee te werken. Probeer het gerust eens uit als het je wat lijkt, spel is en blijft gratis zonder opdringerige item mall en in tegenstelling tot de meeste gratis games is de community me erg mee gevallen, vriendelijke mensen die je gerust op weg willen helpen en geen dom gezwets of gescheld.

Klik hier voor download & registratie
Links
Afbeeldingslocatie: http://image.ndoors.com/image/goonzu/global/guide/info_tit_politics2.jpg

Screenshots
Afbeeldingslocatie: http://www.imagehosting.com/out.php/t558872_sceencap1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.imagehosting.com/out.php/t558873_sceencap2.jpg

Afhankelijk van hoeveel mensen intresse hebben wordt de startpost nog uitgebreid, het is men eerste dus wees een beetje lief als er nog fouten in zitten ;)

Ik hoop jullie te zien in goonzu, mijn char heet governe voor in de friendslist of als je nog vragen hebt. Mocht je het willen dan kan je als dank deze naam ook invullen bij "Recommender", krijg ik dan weer reputatie mee, Speelze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ga hem even proberen. ;) Heb je al een guild?

Edit/
Wat is het versil tussen * Full Version Download en de * Lite Version Download?

[ Voor 50% gewijzigd door mad_max234 op 30-04-2007 21:04 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mad_max234 schreef op maandag 30 april 2007 @ 21:02:
Ga hem even proberen. ;) Heb je al een guild?

Edit/
Wat is het versil tussen * Full Version Download en de * Lite Version Download?
Nope nog niet, ben nog maar 2 dagen bezig maar bevalt me wel vandaar de post. Guild en tweakerstown komen wel een keer ;)

Full en lite waren install versies toch, dus compleet downloaden of installer. Gewoon compleet downloaden, zit al flink vaart achter en is net 600Mb. Dan nog een half uurtje patchen en spelen maar.
Flappiewappie schreef op maandag 30 april 2007 @ 21:16:
isser een Mac versie? ziet er wel heel tof uit :)
Volgens mij niet, blijft een beetje karig dat aanbod van mmorpg op de mac, misschien pc emulator?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2007 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-10 21:48

Flappiewappie

Hier nog meer

isser een Mac versie? ziet er wel heel tof uit :)

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg,
Hoe register je ? er staat wel een leuk plaatje van Confirm,
maar er zit geen linkje achter :+

EDIT:
Ah, blindeling klikken doet wonderen :p

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2007 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 23:02:
Zeg,
Hoe register je ? er staat wel een leuk plaatje van Confirm,
maar er zit geen linkje achter :+

EDIT:
Ah, blindeling klikken doet wonderen :p
ja is idd een vaag onderdeel, bij mij lukte het alleen met IE en dan natuurlijk de id en mail check, vergeet ook je geslacht niet aan te vinken.

Laat maar weten wat jullie er van vinden, wellicht dat je andere zo aan het spelen krijgt.

Ben iig net 24, er is momenteel een actie dat als je nu een account maakt je deze week nog per 5 levels extra items krijgt, zeker het paardje op lvl 15 (paar uur werk, lvlt heeel snel in het begin) is heel handig gezien je kleine inventory die dan opeens verdubbelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-10 18:45
Omg Wat een Kiddy game..
het is vast wel leuk maar niet mijn stijl.
ik hou meer van de 3d mmorpg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackAss schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:04:
Omg Wat een Kiddy game..
het is vast wel leuk maar niet mijn stijl.
ik hou meer van de 3d mmorpg..
kiddy game?? neuh niet echt hoor, ingewikkeld genoeg voor een twintig jarige :)

Kiddy graphics?? ohw zeker wel, beetje jammer idd en in de eerste levels waan je je half in een helo kitty game maar het wordt snel beter. Heeft ongeveer dezelde semi-anime uitstraling als ROSE,FLYFF,Maplestory,TOP,etc. Zal wel iets oosters zijn ofzo en ik kan er ook niet helemaal blij van worden maarja so be it, voor de graphics hoef je hem trouwens niet te downloaden nee, ouderwetse sprite actie maar dan wel op een hoog niveau.

Het is zeker geen vanguard maar de achterliggende opties maken gelukkig veel goe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BIIIIIIIIIIIG UP
Nieuwe versie hiervan uit, namelijk een van aeria games.

http://luminary.aeriagames.com/

Heb de game vroeger wel eens gespeeld en heb me altijd goed vermaakt. Deze nieuwe versie is nu 3 weken uit dus leuk om nu opnieuw te beginnen.

Iemand die zin heeft met me mee te spelen ^^?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-10 16:04
Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 17:30:
BIIIIIIIIIIIG UP
Nieuwe versie hiervan uit, namelijk een van aeria games.

http://luminary.aeriagames.com/

Heb de game vroeger wel eens gespeeld en heb me altijd goed vermaakt. Deze nieuwe versie is nu 3 weken uit dus leuk om nu opnieuw te beginnen.

Iemand die zin heeft met me mee te spelen ^^?
Luminary - Rise of the Goonzu bedoel je toch?
Speel dat ook sinds een klein tijdje. Lvl 34 ondertussen 8)

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ezechiel schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:37:
[...]

Luminary - Rise of the Goonzu bedoel je toch?
Speel dat ook sinds een klein tijdje. Lvl 34 ondertussen 8)
geef eens je nickname voeg ik je toe aan friends, ben ondertussen ook lvl 20 en gaat redelijk hard met quests :). Blijft toch een leuk spelletje, vooral als je later kan crafte etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-10 16:04
Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:54:
[...]

geef eens je nickname voeg ik je toe aan friends, ben ondertussen ook lvl 20 en gaat redelijk hard met quests :). Blijft toch een leuk spelletje, vooral als je later kan crafte etc.
Zelfde als je hier ziet ;)
En inderdaad een best verslavend spelletje :+ Bij welke quest(s) ben je nu?

[ Voor 0% gewijzigd door Ezechiel op 10-06-2009 09:51 . Reden: Smiley fail ]

| PoE | iPhone 13 Pro |

Pagina: 1