Toon posts:

Laptop: amd of intel

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben erg enthousiast geworden van de hp tx 1020 ae, de nieuwste tabletpc van hp. Alleen heeft deze laptop een amd Turion 64 x2 tl50 processor. Ik heb mij laten vertellen dat deze processoren heel makkelijk doorbranden. Mijn vraag is in hoeverre ik hier last van kan gaan krijgen. Ik wil de pc gebruiken voor internetten, videos kijken, foto's bewerken en typen. Is het voor mij een absolute afrader om deze processor (laptop) aan te schaffen.

een tweede vraag heeft betrekking op het geheugen. In de laptop zit 1 gb (2x 512). Is dit genoeg voor aero etc in vista? (uitbereiding schijn namelijk heel duur te zijn en dat is zonde voor een laptop van 1500 euro).

Alvast bedankt voor alle moeite en reacties.

koen

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

lvrele, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de PMG Beleid door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in CSL eens in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

[ Voor 10% gewijzigd door Turkish op 30-04-2007 19:37 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.