Toon posts:

Basis pc - Lichte Game PC

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

MIjn Moederbord heet het na 4 jaar zeer trouwe dienst laten afweten, dus wil ik iets anders.

Wat wil ik:
-Moet mijn 3 ATA schijven kunnen draaien
-Asus moederbord, werkt zo goed
-Klaar zijn om ooit Vista te draaien
-Games die ik speel: alle Delta force en CS Source
-MIjn nieuwe SH-S182M kunnen gebruiken
-Prijs/kwaliteit!
-Goede onboard audio of mss een niet te duur kaartje

Waaraan ik dacht:

Intel Core 2 Duo E6600 (S775, 2x2.4GHz, 4MB, 1066MHz FSB, Boxed)
1GB x 2 (2GB) PC6400 DDR2, CL4 (Kingston, KHX6400D2LLK2/2G)
Asus P5PE-VM
Videokaart?

Op voorhand dank!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

Als je wilt dat wij je helpen moet je zelf eerst even wat research naar bepaalde onderdelen doen, er zijn overigens veel 'Gamesysteem 800 euro' topics die je kan raadplegen voor informatie ;). Pas als je een lijstje hebt met onderdelen die je zelf hebt gekozen en als je hierover specifieke vragen hebt mogen/kunnen wij je helpen..

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

MetalMind, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

Kijk ook even in de BBG's die als stucky net onder de policies van CSL staan, hier kan je al goeie systemen uithalen!

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.