Hoi Blablabla jou informatie is onjuist. IS huurt 100 vierkante meter samen met TrueServer. IS is contractant bij Telecity en TrueServer betaald de helft. Daarintegen huurt IS weer bandbreedte van TrueServer vanwege de goede onderlinge contacten en vertrouwen in het goede netwerk. Ten tweede die optie dat was een tijdje geleden. TrueServer en niet IS, is in onderhandeling over de prijzen van de 2e 100 vierkante meter, de ruimte mogen ze officieel al gebruiken.
En natuurlijk blablabla waar jij je informatie daar weer over vandaan haalt is mij geen grote vraag meer gellukkig maar dat hun BGP weleens overhoop ligt is niet meer van toepassing. Dat was in het begin met de AMSIX filters was het even rotzooien omdat we alleen maar CISCO routers gewend waren. Van die lamme dingen dus. Nu stond er dus vanaf het begin op de nieuwe locatie een Juniper M20 backbone router waar we nog niet veel ervaring mee hadden, logisch bijna niemand in nederland. Maar dat is tevens ook verholpen. Want BGP op een juniper is niet zo moeilijk.
Ik kan het weten aangezien ik degene bent die dat ding beheert bij TrueServer samen met mijn collega. Dus als je nog meer onwaarheden hebt te vertellen ga gerust je gang. Ik ben het met JJAY eens voor 1 server zou ik niet gaan naar TrueServer maar naar een andere partij BV silverpoint of 2fast die leveren daar keigoede service en zitten op een goed netwerk.
Bij WideXS zou ik zo en zo geen spullen willen neerzetten, de routers zijn OUT OF DATE, dus die kampen met extreem hoge capiciteits problemen, en natuurlijk is het daar een stikhok van 29 graden in het faciliteiten centrum van WideXS. Maar je mag natuurlijk niet klagen voor 175,00 piek per maand.
Als je nog meer leuke onwaarheden te vertellen hebt zou ik dat graag willen weten, dus post hier maar terug of mail me ff naar dennis@.......... de rest ken je zelf wel verzinnen. Waar ik werk dus.
(EDIT) Owh en de router is gekocht en niet geleased wil je de aankoopspapieren zien? Dan nodig ik je uit op ons kantoor in Amsterdam. En inderdaad de kasten staan nog niet allemaal vol dat zou ook niet goed zijn voor ons want dan kopen we een ruimte op maat. Aangezien de helft van onze klanten nog bij onze oude colocatie staan en die ook nog over moeten. Dus graag verneem ik weer die onwaarheden van je dat vind ik wel leuk! En chris euh oeps blablabla je moet niet alles geloven wat mijn collega je verteld en meneer Kees V.H. ADIOS!

Dat is het rotte van goedgelovigheid haha. (/EDIT)