Ik ben vast niet de enige die vandaag op pad is gegaan met de camera. Dus kom maar op met die Queensday foto's! Anders staat mijn topic titel namelijk zo zielig
Maak er wel even een mooie verhaaltje van!
#1: Marktplaats IRL!

Vrijwel standaard in elk dorp, de (vrij)markt. Kopen en verkopen doe je op... eeehm, Koninginnedag!
#2: Kleuterboekjes lezen...
Tja, en dan verkoop je ineens een oud kleuterboek. Best spannend om nog eens in te kijken hoor!
#3: Zet je feestneus op!
En niet eens een oranje. Wat een flop!
#4: Catwalk!

Niet zo standaard, een heuse modeshow! Maar de catwalk was nog leeg, dus de kleintjes hadden er lol mee.
#5: Let's go out and dance

Geweldige entertainment. Op de hits van K3 helemaal los gaan!
#6: Biertje?

Uiteraard konden de liefhebbers van een koud pilsje vandaag genieten van het mooie weer lekkere bier.
#7: Balonnen!

Wie-o-wie zal de wedstrijd winnen? Altijd spannend of je kaartje terug komt!
#8: Let the games begin!

En natuurlijk zijn spelletjes helemaal hot. Is weer eens wat anders dan Wii, Xbox360 of PS3.
#9: Clown

Deze man is zo geboren. Ja echt.
#10: Tappen
Dan lust ik er ook wel ééntje na zoveel foto's (hierna worden de foto's ook duidelijk minder van kwaliteit
).
#11: Dansdemonstratie

De dames van Megasport in Middelharnis, lieten een demo zien van de dansjes die je kan leren bij megasport Middelharnis. Megasport Middelharnis is dé lokatie om lekker te sporten. je vind de Megasport in Middelharnis! - aldus de commentator
Zeg dan gewoon dat je d'r lekker vind!
#12: Raak?!
Old-skool darten.
#13: Straatvissers
Lekkere nNeuwe Hollandse Haring, vers van de straat!
#14: Formule 1

De nieuwe Schumacher? Of Alonso? Of ...?
#15: Modeshow

Eindelijk was het dan zo ver. De geweldige modeshow! Powered by Outdoor Shop, Zina Mode, Everjeans en nog een hele meuk met lokale stores.
#16: Voor de dames
Ik kan het niet maken om alleen vrouwen op de foto te zetten. Om dan toch te laten zien dat ik niet zo vrouwen-gek ben, bij deze een man. Ook leuk voor de vrouwelijke Gotters hier. Toch?
#17: Ik heb nieuwe schoenen, schoenen...

Dé trend van deze zomer. Hippe vodden om je voet!
#18: Eingelijk te oud voor de kinderwagen...

...maar het zit zo lekker als je oude troep moet verkopen!
#19: 3 op een rij!

Ach wat schattig! Geef ze een ijsje en ze zijn lekker stil... ouders...
#20: 2 op een rij!
En dan kunnen de kinderen niet achter blijven he!
#21: And up we go
Lekker stoer klimmen.
#22: Einde van de dag...

Bedtijd voor kleine jongens. Dit is nou de ultieme verkoper. Zeurt niet aan je kop, laat je rustig even rondkijken en als je wat wil stelen dan kom je er nog mee weg ook!
Zo, dat was mijn dagje. Ben benieuwd naar jullie platen!
#1: Marktplaats IRL!

Vrijwel standaard in elk dorp, de (vrij)markt. Kopen en verkopen doe je op... eeehm, Koninginnedag!
#2: Kleuterboekjes lezen...
Tja, en dan verkoop je ineens een oud kleuterboek. Best spannend om nog eens in te kijken hoor!
#3: Zet je feestneus op!
En niet eens een oranje. Wat een flop!
#4: Catwalk!

Niet zo standaard, een heuse modeshow! Maar de catwalk was nog leeg, dus de kleintjes hadden er lol mee.
#5: Let's go out and dance

Geweldige entertainment. Op de hits van K3 helemaal los gaan!
#6: Biertje?

Uiteraard konden de liefhebbers van een koud pilsje vandaag genieten van het mooie weer lekkere bier.
#7: Balonnen!

Wie-o-wie zal de wedstrijd winnen? Altijd spannend of je kaartje terug komt!
#8: Let the games begin!

En natuurlijk zijn spelletjes helemaal hot. Is weer eens wat anders dan Wii, Xbox360 of PS3.
#9: Clown

Deze man is zo geboren. Ja echt.
#10: Tappen
Dan lust ik er ook wel ééntje na zoveel foto's (hierna worden de foto's ook duidelijk minder van kwaliteit
#11: Dansdemonstratie

De dames van Megasport in Middelharnis, lieten een demo zien van de dansjes die je kan leren bij megasport Middelharnis. Megasport Middelharnis is dé lokatie om lekker te sporten. je vind de Megasport in Middelharnis! - aldus de commentator

#12: Raak?!
Old-skool darten.
#13: Straatvissers
Lekkere nNeuwe Hollandse Haring, vers van de straat!
#14: Formule 1

De nieuwe Schumacher? Of Alonso? Of ...?
#15: Modeshow

Eindelijk was het dan zo ver. De geweldige modeshow! Powered by Outdoor Shop, Zina Mode, Everjeans en nog een hele meuk met lokale stores.
#16: Voor de dames
Ik kan het niet maken om alleen vrouwen op de foto te zetten. Om dan toch te laten zien dat ik niet zo vrouwen-gek ben, bij deze een man. Ook leuk voor de vrouwelijke Gotters hier. Toch?
#17: Ik heb nieuwe schoenen, schoenen...

Dé trend van deze zomer. Hippe vodden om je voet!
#18: Eingelijk te oud voor de kinderwagen...

...maar het zit zo lekker als je oude troep moet verkopen!
#19: 3 op een rij!

Ach wat schattig! Geef ze een ijsje en ze zijn lekker stil... ouders...
#20: 2 op een rij!
En dan kunnen de kinderen niet achter blijven he!
#21: And up we go
Lekker stoer klimmen.
#22: Einde van de dag...

Bedtijd voor kleine jongens. Dit is nou de ultieme verkoper. Zeurt niet aan je kop, laat je rustig even rondkijken en als je wat wil stelen dan kom je er nog mee weg ook!
Zo, dat was mijn dagje. Ben benieuwd naar jullie platen!
[ Voor 4% gewijzigd door Nik op 30-04-2007 19:20 . Reden: enkele tgs weggehaald, vanwege de vele foto's ]