Voor mijn ouders ben ik opzoek naar een DVB-T ontvanger voor op de camping. De DVB-T ontvanger moet vooral klein zijn vanwege de beschikbare ruimte en zal voornamelijk gebruikt gaan worden voor het ontvangen van Free-To-Air (FTA) kanalen in Nederland en andere Europese landen. Een geïntegreerde Conax smartcard lezer voor Digitenne van KPN of een Common Interface (CI) slot om achteraf een Conax CAM toe te kunnen passen is dus geen vereiste, maar mag wel. Het maximaal uit te geven bedrag moet onder de 100 euro blijven.
Een andere oplossing waar ik ook in geïnteresseerd ben is een klein formaat LCD scherm (maximale grootte zo'n 19 inch) met geïntegreerde DVB-T ontvanger.
Voor alle duidelijkheid: Het is een vereiste dat de voorgestelde DVB-T ontvangers ook werken in het buitenland. Aan ontvangers die alleen te gebruiken zijn in combinatie met Digitenne van KPN heb ik dus niets. Wie kent dit soort ontvangers?
Een andere oplossing waar ik ook in geïnteresseerd ben is een klein formaat LCD scherm (maximale grootte zo'n 19 inch) met geïntegreerde DVB-T ontvanger.
Voor alle duidelijkheid: Het is een vereiste dat de voorgestelde DVB-T ontvangers ook werken in het buitenland. Aan ontvangers die alleen te gebruiken zijn in combinatie met Digitenne van KPN heb ik dus niets. Wie kent dit soort ontvangers?