[Contributor] Locked Area's?

Pagina: 1
Acties:

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-11 12:25
Hallo,
Ik zit nu in Engeland bij mij stagebedrijf en hier moet ik een beetje de website opnieuw gaan indelen etc.

Nu hebben ze hiervoor heel leuk Contributor 3, alleen loop ik tegen 1 probleem aan: Er is een rij buttons waarmee je helemaal niks kan, er staat een "speciaal" kader omheen:

Afbeeldingslocatie: http://xs314.xs.to/xs314/07181/ButtonGot.PNG

Ik heb verder helemaal geen ervaring in Contributor maar ik wil dit wel graag oplossen, is er iemand die me kan vertellen of dit gelockt is en dat ik het op de een of andere manier kan unlocken?

Joejoe!

• DonMetal
Is er niemand die me kan helpen?

Joejoe!

• x-force
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-01-2024
Ik ben niet bekend met Contributor maar met Dreamweaver kun je met templates werken. Maak je dan een nieuwe pagina op basis van een template is de orginele template niet aan tepassen. Wanneer je vervolgens de template aanpast worden automatische alle pagia's aangepast.

Ik weet niet of dit van toepassing is? Is jouw pagina op basis van een template?

VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!

• DonMetal
De mensen hier hebben na 2 website's zelf gebouwd te hebben maar een bedrijfje ingehuurd, dat bedrijfje heeft een complete website gebouwd en Contributor erbij gedaan om alles te editten, alleen is er nu dus deze bar die niet veranderd wil worden en ook een formulier is niet te editten. Ik ga zo even in Dreamweaver kijken of wat jij zegt werkt.

Joejoe!