[toetsenbord/muis] welke nemen

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 23:27
Momenteel heb ik een oude muis (met draadje en balletje) aangesloten, omdat mijn draadloze muis kapot is gegaan. Verder een MX5000 toetsenbord waar ik helemaal NIET tevreden over ben, omdat bluetooth gewoon niet goed werkt hier...

Dus ik zoek een nieuw toetsenbord en muis. Kan in combinatieset, maar los is ook goed.

Muis: Ik game bijna niet, gebruik wel photoshop. Mijn voorkeur gaat absoluut naar een draadloze muis.

Toetsenbord: Toetsenbord met programmeerbare knoppen, volumeknoppen, draad mag. Het liefst een beetje stil toetsenbord.

Hopelijk kunnen jullie me helpen in mijn keuze..

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-02 17:26
Toetenboard = G15/G11 ? Hoewel dit toetsenbord vooral voor games is gemaakt is het vooral een lekker typend tobo met macro toeten erop.

• Boyd
SandeR schreef op maandag 30 april 2007 @ 16:35:
Toetenboard = G15/G11 ? Hoewel dit toetsenbord vooral voor games is gemaakt is het vooral een lekker typend tobo met macro toeten erop.
jep, naar gekeken, maar vind de G15 vrij lomp, zeker omdat ik echt bijna nooit game.. waardoor de helft van het toetsenbord alweer overbodig is.. G11 is opzich wel mooi.. zal me er even in verdiepen.

Goed dat je ze even noemt, want schiet me wel iets te binnen.. want de g15/g11 hebben verlichte toetsen.. dat zou ik ook wel willen..

[ Voor 6% gewijzigd door Boyd op 30-04-2007 16:44 ]

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
De G11 is hetzelfde als de G15 maar dan zonder scherm (en dan ook echt 100% identiek volgens mij)

Bovendien is het scherm imo vrij handig, MSN, temps, Fraps, Pong (spelletje :P) G-key peeker etc.

Als muis zou ik de MX Revolution aanraden, houdt er wel rekening mee dat door het switchen tussen flywheel en normaal wheel je geen middleste muisknop kan gebruiken, is soms lichtelijk irritant, maar die zou je eventueel op een van de andere toetsen of het andere wieltje kunnen zetten.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:26

bonzz.netninja

Niente baffi

met alle gevaar van een opsom topic:
Afbeeldingslocatie: http://www.nor-tech.net/catalog/images/B2L00002.jpg
MS curve 2000 met zachte aanslag en erg stil en zacht geluid. Alle knoppen zijn programmeerbaar

icm
Afbeeldingslocatie: http://www.computery.ru/upgrade/numbers/2003/140/images/MICROSOFT-MOUSE1.jpg
ook hierbij een zachte aanslag en lieve knopjes icm een fijne vorm en alle kanten op scrollen.

[ Voor 25% gewijzigd door bonzz.netninja op 30-04-2007 18:46 ]

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:00

Pinjataaa

Hit me!

Neem de Logitech Ultrax en de Logitech G7.
Beter kan je het niet hebben :P

• Boyd
Pinjataaa schreef op maandag 30 april 2007 @ 18:48:
Neem de Logitech Ultrax en de Logitech G7.
Beter kan je het niet hebben :P
deze heeft geen volumeknoppen ;)

verder de curve; die is wel interesant, zal wat reviews ervan gaan lezen :)

en de g15 hoef ik niet, hoef het schermpje niet.. heb hier 3 keer 17 inch staan... schermen genoeg..

[ Voor 14% gewijzigd door Boyd op 30-04-2007 18:52 ]

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:00

Pinjataaa

Hit me!

Gamepie56 schreef op maandag 30 april 2007 @ 18:50:
[...]

deze heeft geen volumeknoppen ;)

verder de curve; die is wel interesant, zal wat reviews ervan gaan lezen :)

en de g15 hoef ik niet, hoef het schermpje niet.. heb hier 3 keer 17 inch staan... schermen genoeg..
De curve is ook super fijn ja! En geen mediatoetsen is ook een zware minpunt van de ultrax

[ Voor 7% gewijzigd door Pinjataaa op 30-04-2007 18:54 ]

• Boyd
Dutch_Razor schreef op maandag 30 april 2007 @ 18:39:

Als muis zou ik de MX Revolution aanraden.
is me iets te prijzig...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

FAQ Overige Hardware [OH] (update 08-03-03)

En dan met name:
Verder gaan alle opsomtopics op slot, aangezien niemand iets heeft aan dergelijke topics.
Als laatste gaan ook de topics als 'Wat moet ik kopen?' en 'Is dit een goede configuratie?' op slot. Natuurlijk mag je altijd vragen wat de Tweaker een beter stuk hardware vindt, maar verwacht niet dat wij je hele PC gaan samenstellen.
Kort door de bocht worden dus de topics waar alléén de topicstarter wat aan heeft gesloten.
Met name bij toetsenborden en muizen blijft het erg subjectief. Ik tik op een 8 jaar oude Dell PS/2 keyboard en muis met een Microsoft Trackball Explorer. Mijn vriendin tikt op een HP/Logitech generic USB keyboard en een Logitech basic Optical muis geval. Waarom? Omdat wij dit gewoon elk het fijnst vinden. Meer logica steekt er niet achter. Ga eens naar de Mediamarkt of ergens anders waar veel keyb en muizen staan en voel eens aan de dingen die ze hebben... :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.