Toon posts:

monitor aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi .........

ik had een vraagje ik heb een monitor stuk en nu is de vraag kan ik een monitor die normaal is bedoeld voor een 486 (computer )aansluiten op een PIII . want ik krijg hem niet goed aan de gang op xp .het welkom bericht zie je niet . ik krijg alle maal horizontale strepen op het beeld te zien en die verwisselen van kleur het is op een PII wel gelukt ( daar zat een 4MB videokaard in deze computer 32MB )PIII

bedankt voor de reacties

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-07 08:15
Resolutie te hoog voor die monitor? Probeer eens 800x600 bij 60Hz.

Verwijderd

dat zou normaal geen verschil mogen maken.

hier heb ik een oude monitor van het Pmmx tijdperk, die perfect draait op men nieuwe systemen.

wat kan zijn is dat je grafische kaart kapot is, er niet goed in zit, of dat XP die niet ondersteund.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb bij eingenschappen beeldscherm de resolutie al hele maal naar beneden gezet en de vernieuwings frequentie ook en ik heb de dpi-instelling angepast komt hier mee niet goed

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En in veilige modus dan? Als zelfs daar het beeld niet goed is, is het ws een hardware probleem.

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 30-04-2007 16:29 ]

Koop al mijn ads!

Verwijderd

Topicstarter
pc werkt op een geleende monitor gewoon goed ( geleende monitor kan ik niet langh hebben )

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Das geen antwoord, vriend. Werk je wel een beetje mee? Anders kunnen wij je ook niet helpen, he :)

Mijn vraag was: Geeft de probleem monitor in veilige modus van Windows wel gewoon beeld?

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 30-04-2007 16:38 ]

Koop al mijn ads!

Verwijderd

en daarvoor, tijdens het booten?

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
F8 indrukken

Verwijderd

Topicstarter
nog niet geprobeerd ik zal dan even de zaak ombouwen

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

computerklusser, je krijgt hier allemaal nuttige tips van anderen die je vrijwel allemaal stelselmatig negeert. Als je geen zin hebt om de hulp van anderen toe te passen is een topic nogal nutteloos :o

Daar komt bij dat je totaal geen specs geeft van monitor in kwestie (ook in het 486-tijdperk hadden monitoren merk- en modelnamen) en je bent niet duidelijk in wat exact ingesteld is op je PC. Bovendien is je taalgebruik onverzorgd. Dicht dus...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.