Ik heb er sinds kort een Pioneer 111d bij. Na een hoop gelezen te hebben erover in verschillende fora's leek me dit toch de beste. Nu heb ik met dat ding de laatste paar keren dat ik een 360 spel brandt allleen maar problemen. Van de 5 spellen die ik gebrand heb waren er 3 mislukt. Heb ze vervolgens met mijn andere (heel oude ) NEC brander gebrand en toen deden ze het wel. Nu heeft hij twee van de mislukte games wel met succes gebrand volgens IMGBURN maar ze doen het niet en 1 spel kon hij niet finalizen.
Wat ik ook overigens raar vindt is dat mijn NEC brander er 20 minuten over doet om een spel te branden op 2.4 speed zonder verify aan, maar de 111d doet er met dezelfde instellingen 40 minuten over.
De firmware is geupdate dus daar kan het volgens mij niet aan liggen. Iemand hier nog een idee wat er mis kan gaan??
Wat ik ook overigens raar vindt is dat mijn NEC brander er 20 minuten over doet om een spel te branden op 2.4 speed zonder verify aan, maar de 111d doet er met dezelfde instellingen 40 minuten over.
De firmware is geupdate dus daar kan het volgens mij niet aan liggen. Iemand hier nog een idee wat er mis kan gaan??