Mijn ouders willen een nieuwe PC kopen in de prijscategorie tot 600 euro, alles inclusief. Dat sluit het basissysteem en budgetsysteem van de BBG al uit, want daar zit geen OS bij. Sowieso voor eventuele support vind ik het handiger een OEM-systeem voor hen uit te kiezen. Nu kan ik zelf wel een beetje bij elkaar googlen wat de beste prijs/kwaliteitverhouding is, maar misschien heeft er iemand ervaringen die hij/zij wil delen op het gebied van kant-en-klare systemen?
Dell is het enige OEM-systeem waar ik zelf ervaring mee heb. Erg enthousiast ben ik niet. Op het werk zijn de (vrij nieuwe) pc's lawaaiig en in mijn vorige baan vertoonden de Delletjes nogal eens rare kuren en was de support niet denderend. Toch biedt Dell op papier wel mooie systemen aan tegen een redelijke prijs.
Iemand ervaringen met HP, Packard Bell, Acer, Fujitsu Siemens etc?
Dell is het enige OEM-systeem waar ik zelf ervaring mee heb. Erg enthousiast ben ik niet. Op het werk zijn de (vrij nieuwe) pc's lawaaiig en in mijn vorige baan vertoonden de Delletjes nogal eens rare kuren en was de support niet denderend. Toch biedt Dell op papier wel mooie systemen aan tegen een redelijke prijs.
Iemand ervaringen met HP, Packard Bell, Acer, Fujitsu Siemens etc?
Deze signature is strikt genomen langer dan noodzakelijk.