ADSL In Leiden, waar blijft mijn pakket

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rolandb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09-2024
Ok, ik weet dat het weinig zin om mijn gal te spuien over KPN ,maar ik wil toch even weten of er nog meer mensen in mijn positie zitten.

Ik zit overigens op de centrale van de Cornelis Schuitlaan

In Leiden kon je van ongeveer 1 december je aanmelden voor Mxstream (planet internet), ik heb me dus opgegeven op 4 december.

Keurig een brief ontvangen op de 8e dat de boodschap ontvangen was, en dat ze een technische test gingen uitvoeren.

De 9e 2 brieven ontvangen 1 van planet met alle inloggegevens en 1 van KPN dat de technische test goed was uitgekomen en dat binnen 3(!!) weken ik het DHZ-pakket zou ontvangen.

Toen ik het op 3 januari nog niet had, is gaan bellen. Toen werd gezegd dat er een probleem in de centrale was. Reperatietijd 3-9 weken

Naja, op een gegeven moment viel de postcode check weer goed uit en ik weer bellen (12 januari). Ja het probleem was opgelost en binnen 3 weken zou ik het pakket krijgen.

2 weken geleden kreeg mijn buurman het pakket binnen terwijl ik me 4 weken!! eerder had opgegeven.

Dus 2 weken geleden gebelt, u krijgt het pakket over 3 weken.
Vorige week gebelt, u krijgt het pakket over 2 weken.

Nu bel ik dus vandaag, en krijg te horen dat het nu weer drie weken gaat duren!!!

Ik ben KPN dus spuugzat, dat degenen die zich het als eerst opgegeven, het als laatst krijgen.

Mensen niet informeren wat er aan de hand is (zorg zelf maar dat je er achter aan gaat, en een half uur aan de lijn zit om z'on knullige medewerker te spreken)

Zijn er nog meer mensen met problemen met kpn laat dan ff een reactie achter

Bij voorbaat dank
Roland

Verwijderd

Hier ongeveer hetzelfde.......
Ik zit ook bij de centrale Cornelis Schuytlaan.
2 December aangevraagd en 5 december de info gekregen. Paar dagen later bericht dat ik binnen 3 weken m'n pakket zou ontvangen. NIET dus! Ik heb de afgelopen weken een paar keer gebeld en toen werd er verteld dat de centrale in de wacht stond ofzo? De tweede keer zei men dat er mondjesmaat mensen werden aangesloten, iedere dag een paar. Ik vraag me ook wel af hoe ze de aansluitingen afhandelen. Waarschijnlijk beginnen ze onderaan de lijst: heb je het vroeg aangevraagd, ben je als laatste aan de beurt.
Enige logica kan ik er in ieder geval niet in ontdekken. Nou ja, 't zal ooit wel komen. De vraag is alleen wanneer |:(
Ik heb trouwens Planet Internet Fast ADSL aangevraagd, misschien dat het daaraan ligt?

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Sorry hoor, maar als iemand het recht heeft tot klagen, dan ben ik het wel.

Ik had MxStream aangevraagd op 31 OKTOBER 2000!!!!! Mijn vrienden die in dezelfde buurt wonen, eind november, december.

En wat nu? Zij zitten al een maand op MxStream en ik? Ik had pas eind vorige week mijn logingegevens ontvangen en geen DHZ-pakket.
Daar is dus weer wat anders mee aan de hand. Wat? Had ik hier gepost
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/120374

maar laat ik ook maar hier kopieren.

athlonkmf
Geplaatst door athlonkmf - maandag 05 februari 2001 13:50

--------------------------------------------------------------------------------
Laat ik het hele verhaal maar opsommen.
Ik wacht al drie maanden op een MxStream aansluiting.
Vorige week kreeg ik eindelijk alle documentatie e.d. binnen. Passwords en zo. Moest alleen nog wachten op het DHZ-pakket.

Zat ik een week bij de voordeur wacht te houden, maar kwam niks.

Vandaag dus voortdurend heen en weer gebeld. Maar kwam niks uit. Dus kreeg ik een ingeving "het kan wel eens bij de buren afgeleverd zijn".

En dat bleek nou dus het geval te zijn! De buren hadden niks besteld dus zeiden dat die pakket ook niet van hun was. Er stond ook duidelijk MIJN huisnummer op, maar de postbode beweert dat het van HUN is

Nou, zij dus niet accepteren en de postbode nam het weer mee. En nu probeer ik maar steeds achter te halen waar dat pakket nou zit en moet ik het nog steeds doen met casema!

Dit is toch helemaal niet te geloven!

athlonkmf
Geplaatst door athlonkmf - maandag 05 februari 2001 23:40

--------------------------------------------------------------------------------
Ik ben achter gekomen waar het pakket is gebleven. Bleek dus dat het gewoon retour afzender is gegaan.
Ik dat dus vertellen aan de dozen bij de DHZ-afdeling van KPN. Zeggen zij dat ze NOG een onderzoek gaan starten om te kijken waar de fout ligt!!!
Ik wil niet weten wie de schuldige is! Ik wil mijn DHZ-pakket!!

En jullie nu al zeuren.... HAH!

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Ik heb op 6 november een aanvraag gedaan via planet internet, en pas op 12 januari kreeg ik het DHZ pakket. Maar het duurde pas tot 15 januari voordat alles bij planet internet geregeld was om te kunnen internetten.
Een helpdeskfiguur van planet vertelde me dat de KPN "krenterig bezig is".(Wel dure buitenlandse UMTS licenties kopen)
Een kennis die ongeveer 800m (in Amsterdam) van mij vandaan woont heeft laatst geprobeerd om een mxstream aansluiting aan te vragen.Dat kon hij wel vergeten. Er was geen aansluiting meer te krijgen.
Dus als er op nieuwe plaatsen aansluitingen vrij komen. Meteen aanvragen anders kan je heeeeeel lang wachten.