Betaalde Teamspeak2 servers

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-12 22:20
Voor mijn guild ben ik eigenlijk op zoek naar TeamSpeak2 servers waar je voor moet
betalen om een beetje kwaliteit te kunnen garanderen.

Vanzelfsprekend heb ik al het 1 en ander gevonden, (voor via ideal en/of paypal betalen is leuk) maar
er staan weinig tot geen reviews over de dergelijke server-aanbieders op internet.

Nu is mijn vraag eigenlijk, weten jullie goeden die een beetje goedkoop is op 32 a 36 slots, private?

Wat ik heb kunnen vinden is:

www.MakeAVoice.com/Teamspeak
http://www.ts-host.nl/content/teamspeak.mfp
www.i3d.nl
http://www.webhostingtalk...7-teamspeak-server-2.html

Maar, wat zeggen jullie? BeneluxGaming staat mij wel aan...

[ Voor 11% gewijzigd door SkyStreaker op 29-04-2007 23:39 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-12 21:43

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Kheb met benelux hosting zeer goede ervaringen
Laatst waren ze alleen met servers aan het verplaatsen . Maja dat kwam vooral omdat Frank om dieet was 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door dreameater op 16-12-2008 14:44 ]

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-11 13:55
SkyStreaker schreef op zondag 29 april 2007 @ 23:35:
Voor mijn guild ben ik eigenlijk op zoek naar TeamSpeak2 servers waar je voor moet
betalen om een beetje kwaliteit te kunnen garanderen.
Guild van welk spel als ik vragen mag?

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:30

Appie

F1RST Racing

http://www.gservers.nl/news.php

Hier hebben wij (F1RST Racing) ook onze LFS server en TS server. Zijn relatief goedkoop en altijd makkelijk aanspreekbaar via IRC.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Verwijderd

Ongeacht welke server je ook hebt, teamspeak heeft de neiging soms gewoon "weg" te vallen, en daar heb ik niet alleen last van, ook de rest die op de (verschillende!) servers gezeten hebben.

De locaties waren Redbus A'dam, Grafix in Rotterdam en als laatst iets met Aqua ook in A'dam. Ongedacht de pijp die we erachter hadden en de min mogelijke clients, het blijft gebeuren.

Natuurlijk is dit met elke communicatiemiddel over internet wel zo ( :P ) maar 100% kwaliteit zal je er niet echt uithalen denk ik. Overigens is 1,50€ bijv veels te duur per slot aangezien teamspeak nauwelijks iets uithaalt op je hardware / bandbreedte.

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-12 22:20
The-Force schreef op maandag 30 april 2007 @ 00:25:
[...]

Guild van welk spel als ik vragen mag?
World Of Warcraft eigenlijk.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:41

Crusader

Arc Nature

Ik heb zelf goede ervaringen met Legiogaming.
Zeer betaalbaar en Teamspeak heeft er nog nooit uitgelegen (tenminste, nooit gemerkt):
http://legiogaming.com/ze...78f86a63e172390f74a776830

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 04:21
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 00:49:
Ongeacht welke server je ook hebt, teamspeak heeft de neiging soms gewoon "weg" te vallen, en daar heb ik niet alleen last van, ook de rest die op de (verschillende!) servers gezeten hebben.

De locaties waren Redbus A'dam, Grafix in Rotterdam en als laatst iets met Aqua ook in A'dam. Ongedacht de pijp die we erachter hadden en de min mogelijke clients, het blijft gebeuren.

Natuurlijk is dit met elke communicatiemiddel over internet wel zo ( :P ) maar 100% kwaliteit zal je er niet echt uithalen denk ik. Overigens is 1,50€ bijv veels te duur per slot aangezien teamspeak nauwelijks iets uithaalt op je hardware / bandbreedte.
1,50 is niet echt duur gezien er aan Teamspeak betaald moet worden per slot dat de hosters gebruiken. En die prijzen zijn ook niet mis...

Verwijderd

Naja ik krijg het gratis (32Slots) en op aanvraag kan dat aantal zo verhoogd worden. Maar in werkelijkheid verbruikt teamspeak niet zo heel veel.

Ik denk dat je anders voor een testserver moet kijken en gewoon even met je vrienden proberen (het liefst lekkere hoge codec), en dan naderhand beslissen (kijk ook even wat de voorwaarden zijn).

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:40
ik heb zelf paar maanden bij TrueGaming.nl een TS server gehad. Goede kwaliteit en snelle service.

Strava

• sontax
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
.

[ Voor 98% gewijzigd door sontax op 23-10-2022 10:31 ]

• SpaceMarine
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-08 22:16
wij hebben met onze clan (@NL, spelen COD2 en DF : BHD) de TS op dezelfde server als waarop gespeeld wordt en ik kan je zeggen dat dit bijna niets gebruikt.

nope geen signature

• _zer0_
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 12:51
Ik kan je een gratis server aanbieden, 100 slots.
Niet goed, geld kwijt ;-)
Server staat in Amsterdam in het Eweka datacenter.

Verwijderd

Eweka datacenter? :P Je bedoelt Eweka staat in redbus? :+

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:31

Prx

Goede ervaringen hier met I3D. Beheren een goed netwerk en de gameservers zijn ook geweldig, zou dus niet minder verwachten van hun voicecomm.

• _zer0_
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 14:27:
Eweka datacenter? :P Je bedoelt Eweka staat in redbus? :+
Al een hele tijd niet meer !!!
Eweka heeft een eigen datacentre gebouwd, niet ver van RedBus overigens.
http://www.eweka.nl/nl/colocatie_diensten/ewekadc/

Correctie, ze staan geloof ik nog wel in Redbus, maar alleen voor klanten die persé daar willen blijven staan.

[ Voor 12% gewijzigd door _zer0_ op 30-04-2007 14:35 ]

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Als je er ergens één huurt zou ik wel een toko van deze lijst afhalen, dan weet je tenminste dat de TS licentiekosten ook netjes betaald worden :)

Verwijderd

MikeN schreef op maandag 30 april 2007 @ 16:45:
Als je er ergens één huurt zou ik wel een toko van deze lijst afhalen, dan weet je tenminste dat de TS licentiekosten ook netjes betaald worden :)
Heel goed.

Het afnemen van een x aantal slots bij een teamspeak komen ook licentiekosten bij kijken, net zoals bij ventrilo. Er zijn gehoeg hosters die hier een gekraakte hebben draaien en de kosten lekker zelf opstrijken :/

• _zer0_
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 16:56:
[...]

Heel goed.

Het afnemen van een x aantal slots bij een teamspeak komen ook licentiekosten bij kijken, net zoals bij ventrilo. Er zijn gehoeg hosters die hier een gekraakte hebben draaien en de kosten lekker zelf opstrijken :/
En voordat iemand mij daar ook van beschuldigd: je mag tot 10 servers a 100 slots hosten indien je daar geen geld voor vraagt.

Verwijderd

Ik geef ook niemand de schuld, maar ik weet dat er wel lui met dat soort dingen bezig zijn.

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-09 22:06
Vooral servers waar veel volk in 1 channel zit gebruiken nog aardig wat resources (voorbeeld: 40 man gebruikt zo 15% (of meer) van een dual Xeon 3.2 en verkeer gemiddeld zo rond de 2 mbit).

Gservers geeft je levenslang gratis ts als je daar eens een gameservertje oid huurt.

[ Voor 8% gewijzigd door Hollanda op 30-04-2007 17:36 ]

• _zer0_
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 17:24:
Ik geef ook niemand de schuld, maar ik weet dat er wel lui met dat soort dingen bezig zijn.
Klopt helemaal !

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb hiier geen ervaring mee, ik kan je alleen zeggen dat de I3D servers altijd wel goed zijn om op te spelen, en qua webhosting zitten ze wel goed met de prijzen.

Deelden ook gratis BF2/COD posters uit trouwens :P

• Jayvd
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-05 17:06
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 00:49:

Plots wegvallen van teamspeak servers heb ik nog nooit meegemaakt in de 3 jaar dat ik het host, ik denk dat het dan ergens anders aan ligt of dat je het probleem verkeerd omschrijft. ;)

€1.50 per slot is redelijk, al zijn er lagere prijzen te vinden. Maarja, als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten kan ik best geloven dat teamspeak soms gewoon "weg" valt. Kwaliteit betaal je natuurlijk voor.

En over bandbreedte, zeg niet te snel dat het bijna niets uithaalt. Als je erg veel mensen in een kanaal hebt en iemand zegt wat verstuur je natuurlijk naar iedereen dat bericht.

Het zijn geen TB's maar in een maand kan je er toch wel 10-25gb mee halen (een enkele server met veel slots).
_zer0_ schreef op maandag 30 april 2007 @ 17:10:
[...]

En voordat iemand mij daar ook van beschuldigd: je mag tot 10 servers a 100 slots hosten indien je daar geen geld voor vraagt.
Ligt eraan hoe je het aanbiedt. Lees dit maar eens:
http://www.goteamspeak.co...p?page=faq&id=1&item=1#q1

(merk je dat je 10ser/100slot nogal onzin is :9 )
Pagina: 1