Hallo iedereen!
Ik heb onlangs een Thin Client (Windows Based Terminal) aangeschaft
. Nu wil ik deze een verbinding laten maken met mijn pc via één simpele ethernetkabel, mijn vraag: Is dit mogelijk? en zo niet, welke oplossing kan ik dan gebruiken. Ik zou hem graag gebruiken met RDP of VNC ofzo.
Het is voorderest niet mogelijk enige data over te zetten; er zijn geen internet verbindingen en hij draait op Windows CE 2.1 d.w.z. dat hij na het opstarten dus onmiddelijk in de "Terminal Connection Manager" (waar je dus ook niet uit komt) terecht komt en je dus verder geen mogelijkheden hebt. De enige mogelijkheid is daarom dus een verbinding met een host.
Het allerbest zou zijn, om hem helemaal standalone te laten draaien met slechts een internet verbinding om met de pc te communiceren, ik ontwikkel hiermee een mini netwerk voor een lab. Ik ben me er van bewust dat dit laatste vrijwel onmogelijk is.
Graag jullie expertise en advies
Mijn excuses als dit topic in de verkeerde categorie staat, ik ben nieuw hier.
Groetjes
Ik heb onlangs een Thin Client (Windows Based Terminal) aangeschaft
Het is voorderest niet mogelijk enige data over te zetten; er zijn geen internet verbindingen en hij draait op Windows CE 2.1 d.w.z. dat hij na het opstarten dus onmiddelijk in de "Terminal Connection Manager" (waar je dus ook niet uit komt) terecht komt en je dus verder geen mogelijkheden hebt. De enige mogelijkheid is daarom dus een verbinding met een host.
Het allerbest zou zijn, om hem helemaal standalone te laten draaien met slechts een internet verbinding om met de pc te communiceren, ik ontwikkel hiermee een mini netwerk voor een lab. Ik ben me er van bewust dat dit laatste vrijwel onmogelijk is.
Graag jullie expertise en advies
Mijn excuses als dit topic in de verkeerde categorie staat, ik ben nieuw hier.
Groetjes