Zo dan. Nog geen paar weken geleden via ebay een PS2 aangeschaft, waar zoals de advertentie al verluide, niet veel bijzat dan op de console zelf met netwerk adapter en de nodige kabels.
Nu heb ik dus wat games aangeschaft om straks online te kunnen spelen, maar ik kom termen tegen zoals "network access key" die blijkbaar met een boekje kwam icm je netwerk adapter. Ik kan 'm dus natuurlijk nergens weer vinden en zou 'm graag willen herstellen
Of is het dat ik een nieuwe moet aanschaffen om zo weer een key te bemachtigen?
Games zoals Socom II schijnt dit dus nodig te hebben, icm een Network access disk.
Ook sony maakt me niet echt veel wijzer, dan behalve het nummer bellen in de handleiding die ik niet heb
Nu heb ik dus wat games aangeschaft om straks online te kunnen spelen, maar ik kom termen tegen zoals "network access key" die blijkbaar met een boekje kwam icm je netwerk adapter. Ik kan 'm dus natuurlijk nergens weer vinden en zou 'm graag willen herstellen
Of is het dat ik een nieuwe moet aanschaffen om zo weer een key te bemachtigen?
Games zoals Socom II schijnt dit dus nodig te hebben, icm een Network access disk.
Ook sony maakt me niet echt veel wijzer, dan behalve het nummer bellen in de handleiding die ik niet heb
Topictitel = beetje fout. Moet zijn "recoveren".Een Network Access Disc en een Network Access Code.
Als je een voor netwerkgaming geschikte PlayStation 2 hebt, kun je een Network Access Disc krijgen door je online te registreren op www.ps2registration.com. Je krijgt dan een Network Access Disc toegestuurd. Je Network Access Code is het nummer dat op de achterzijde van de registratiebrochure van je console staat en ziet er zo uit: 1234567-8912345.
Als je PlayStation 2 geen ingebouwde NETWORK-aansluiting heeft, moet je een losse netwerk-adapter (Ethernet) (voor PlayStation 2) kopen. Hierbij krijg je meteen ook een Network Access Code, een Network Access Disc en een netwerkkabel.
Als je om een of andere reden geen Network Access Disc hebt, kun je contact opnemen met de plaatselijke klantenservice van SCEE (het telefoonnummer staat in de gebruikersdocumentatie en op de laatste pagina van alle gamehandleidingen). De klantenservice kan je vertellen hoe je aan een Network Access Disc kunt komen.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2007 22:59 ]