hallo ik heb sinds vandaag internet via casema (kabel dus) met die mooie moterola modem.......... ik heb aardig verstand van zaken behalve met dit akkefietje dus... ik heb een belkin wireles modem/router redelijk nieuw.. en ik heb geen flauw benul hoe ik het draadloos internet door mijn huis kan laten vloeien. Ik heb met het bijgeleverd kabeltje de Casema modem met de belkin modem/router aangesloten...maarrrr uiteraard nog steeds geen internet(ik heb nu het kabeltje in de laptop gestoken zodat ik hier om hulp kan vragen).
ik kan wel in de belkin setup pagina maar ik heb geen flauw idee hoe of wat ik moet verandere daar zodat ik de belkin het internet kan gaan laten uitzenden... wel heb ik hier en daar mensen horen praten over mac-cloning and uiteraard de DHCP instelling, een ding is zeker de DHCP staat aan en als ik bij de settings kijk staat bij IP-autmatic..boven op de computers zien ze de belkin wel en ik connect er ook mee maar geen internet. De belkin gebruikte ik, voor vandaag, casema werdt aangesloten, probleemloos en wel makkelijk ook, dat was gewoon een kwestie can PPPoA selecteren en de juiste gegevens invullen..
De opties die ik krijg als ik op connection type in de modem krijg zijn als volgt:
-PPPoE
-PPPoA
-Dynamic IP (1483 Bridge)
-Static IP (IPoA)
-Modem only (Disable Internet sharing)
alstublieft een klein beetje hulp. alvast bedankt!!!
mvg Daniel
ik kan wel in de belkin setup pagina maar ik heb geen flauw idee hoe of wat ik moet verandere daar zodat ik de belkin het internet kan gaan laten uitzenden... wel heb ik hier en daar mensen horen praten over mac-cloning and uiteraard de DHCP instelling, een ding is zeker de DHCP staat aan en als ik bij de settings kijk staat bij IP-autmatic..boven op de computers zien ze de belkin wel en ik connect er ook mee maar geen internet. De belkin gebruikte ik, voor vandaag, casema werdt aangesloten, probleemloos en wel makkelijk ook, dat was gewoon een kwestie can PPPoA selecteren en de juiste gegevens invullen..
De opties die ik krijg als ik op connection type in de modem krijg zijn als volgt:
-PPPoE
-PPPoA
-Dynamic IP (1483 Bridge)
-Static IP (IPoA)
-Modem only (Disable Internet sharing)
alstublieft een klein beetje hulp. alvast bedankt!!!
mvg Daniel
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2007 22:46 ]