Toon posts:

Apache 404 error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik in apache de pagina instellen die wordt weergegeven bij een 404 error? ik heb wel in httpd.conf ErrorDocument 404 /missing.html toegevoegd, maar in welke map moet dan missing.html staan? ik krijg dan nl. nog steeds de standaard windows 404 error pagina en in het error log staat dat apache missing.html niet kan vinden.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 20:51
Absolute path opgeven (dus onder windows iets van c:\webroot\missing.html) of missing.html in zelfde directory zetten en de / ervoor afhalen.

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:10

Exterazzo

Qeasy

Op dinsdag 06 februari 2001 22:27 schreef webskipper het volgende:
Hoe kan ik in apache de pagina instellen die wordt weergegeven bij een 404 error? ik heb wel in httpd.conf ErrorDocument 404 /missing.html toegevoegd, maar in welke map moet dan missing.html staan? ik krijg dan nl. nog steeds de standaard windows 404 error pagina en in het error log staat dat apache missing.html niet kan vinden.
Volgens mij krijg je die standaard error bijna altijd als je Friendly Errors (oid) hebt aanstaan in IE

Audentia

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-05 09:52
Op dinsdag 06 februari 2001 23:22 schreef Exterazzo het volgende:

[..]

Volgens mij krijg je die standaard error bijna altijd als je Friendly Errors (oid) hebt aanstaan in IE
Er is een of ander truukje... Als je error-bestand groter dan een bepaald aantal bytes is krijg je volgens mij gewoon je eigen pagina weer ipv die MS-pagina. Ik weet niet meer precies hoe groot, maar een beetje experimeteren en je bent er zo uit.

• N8w8
  • Niet online
map
DIRECTORY ;)

missing.html moet in de DocumentRoot van de (virtuele) server waarvoor je dat ErrorDocument hebt gedefined.

• Exterazzo
  • Laatst online: 20:10

Exterazzo

Qeasy

Op dinsdag 06 februari 2001 23:27 schreef N8w8 het volgende:

[..]

DIRECTORY ;)

missing.html moet in de DocumentRoot van de (virtuele) server waarvoor je dat ErrorDocument hebt gedefined.
Jij hebt zeker de column van deze week gelezen >:)

Audentia

Verwijderd

missing.html staat in de DocumentRoot, en geeft nog steeds standaard error.

ff ophelderen, ik heb dit topic gepost, maar omdat ik bij een goeie vriend van mij achter z'n pc zat, en hij had password onthouden aan staan, dus staat zijn username erbij...

• N8w8
  • Niet online
Hmz.. Bij mij werkt t wel. Misschien ff wroeten in de apache docs.
Jij hebt zeker de column van deze week gelezen >:)
Ik heb t windows tijdperk praktisch overgeslagen ;)
Pagina: 1