Toon posts:

Problemen met Free Download Manager

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een korte vraag:

ik ben een tijdje terug op dit forum gewezen op het downloaden van een download manager zodat ik als internet het begeeft ik elk moment verder kan.

Dus ik heb Free Download Manager gedownload en geinstalleerd, daar probeer ik nu iets van 1GB mee te downloaden. 94%, internet begeeft het, ik klik m'n download op stop, reset de modem, en druk weer op start. Ongeveer een seconde later gaat hij automatisch weer terug op stop. Toen ik het weer probeerdere gebeurde hetzelfde. Weten jullie hoe ik er nu voor zorg dat hij verder kan?

Alvast bedankt!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:22

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Euh ja, hier kunnen we dus eigenlijk helemaal niets mee.
Is het bij alle downloads zo, en zo ja alle downloads vanaf die server of letterlijk alles wat je van internet download ?
Heb je het ook als je in je lokale LAN wat vanaf een webservertje download ?
Krijg je foutmeldingen ?

Je zult veel meer info moeten geven wil je hier een zinnige reactie op kunnen krijgen.

Tijd voor een nieuwe sig..

• Synch
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-03 16:00
Erm: Je moet toch echt wat meer info geven...

Wie wat welk modem / besturings systeem etc.
ik ben een tijdje terug op dit forum gewezen op het downloaden van een download manager zodat ik als internet het begeeft ik elk moment verder kan.
Of ik begrijp de zin niet OF er staat: als je hier post komt alles vanzelf goed???

edit: te laat

Verwijderd

Topicstarter
Nee maar dat was de eerste keer dat ik zo'n groot bestand moest onderbreken. Of hier posten ook altijd resultaat opleverd rest mij te hopen. Maar ik ben er al uit volgens mij. De server ondersteunt geen onderbrekingen of zo. Wel irritant want ik was op 94% en ik moest nog minder dan 5 minuten.

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Welk besturingssysteem heb je?
Gebruik je wired of wireless?
Wat voor modem heb je?

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Verwijderd

Topicstarter
Anti-XP schreef op maandag 30 april 2007 @ 11:37:
Welk besturingssysteem heb je?
Gebruik je wired of wireless?
Wat voor modem heb je?
Het is al opgelost mijn beste :)
Pagina: 1