Toon posts:

Logitech G7 probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje de logitech g7 muis maar sinds kort doet hij het niet meer heel raar want op een andere computer doet hij het wel. Hij zegt dit steeds (zie link)

http://img75.imageshack.us/img75/7039/muisfoutgu7.png

en er staat:

Deze hardware kan niet worden geinstalleerd

Er is een probleem met de installatie van deze hardware:
Logitech HID-compliat Cordless Mouse

Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat

Onherstelbare fout bij installatie

Klik op Voltooien als u de wizard af wilt sluiten.

En de muis voor, na of tijdens setpoint aan sluiten heeft geen zin.

Weet iemand wat het is en wat ik moet doen om het op te lossen??

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Weet je zeker dat de USB poort waar je het ding op aansluit nog goed is? Wat doet die muis op een andere poort. Werken andere USB devices wel op die poort?.
Wat je natuurlijk kunt doen is de drivers voor de USBcontroller even herinstalleren, wellicht dat het ding dan wel gewoon werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Hij zegt dat ik het stuurprogramma opnieuw moet instaleren maar als ik dat doe zegt hij dat hij: kan de wizard updatus voor hardware niet voortzetten

en de cd van setpoint heb ik er dan in

weet iemand wat ik verkeert doe ??

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

de muis hoort zónder setpoint al gewoon te werken.

Had je al andere usb poort geprobeerd?
En, zit de ontvanger op een hub of direct aangesloten? Via hub: hub er (even) tussenweg

[ Voor 32% gewijzigd door Raven op 30-04-2007 22:11 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Topicstarter
nee het gewoon gelijk in de usb poort dat is ook zo raar omdat hij bij een andere computer gewoon werkt

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 22:15:
nee het gewoon gelijk in de usb poort dat is ook zo raar omdat hij bij een andere computer gewoon werkt
offtopic:
Welkom op GoT, neem eerst de huisregels eens door. Ik kan je verder niet helpen met dit probleem, maar gebruik AUB leestekens ( punten, komma's e.d. ) dat leest een stuk makkelijker en komt ook wat minder msn-achtig over.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 22:15:
En als je em in een andere usb poort stopt? Zelfde foutmelding?

Wat voor pc/OS heb je trouwens?

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 30-04-2007 22:22 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Topicstarter
ja zelfde

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

"ja zelfde" is geen pc/OS

Helaas hebben we op GoT geen glazen bol (mocht je een betrouwbare leverancier weten, we zoeken er wel dringend eentje voor topics als deze), zonder specs van relevante hardware, OS en drivers kunnen we niet zomaar gokken wat de oorzaak zou kunnen zijn van jouw probleem. Daarom dat ook in het GoT Beleid en in de FAQ van dit subforum duidelijk staat dat we die info nodig hebben. Geef je het niet dan kunnen wij je niet helpen :o

Daar komt bij dat zoals Xtresis al meldde we het op prijs stellen als je de moeite neemt je posts goed te verzorgen. Het klinkt irrelevant, maar:
- taalfouten in specs maken het erg lastig te raden wat je hebt
- als je de moeite niet neemt je taalgebruik op orde te hebben, je vaak ook die moeite niet neemt voor de inhoud van je posts, wat wel erg relevant is

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.