Zo, ik heb hier thuis nog zo'n oude Intel Pentium 2 staan van Dell (Optiplex GXa). Is wel een mooi ding voor een klein media-pctje in me kamer voor met linux-distro erop waar muziek op kan draaien, internetten en msnnen (video's kan hij waarschijnlijk niet aan
).
Gister aangesloten, alles deed het nog.
Net aangesloten, geen beeld.
Tijd om te demonteren (gelijk de kast weggeflikkerd, was niet zo slim). Het was geen lekstroom, want ik heb nog steeds geen beeld. Moederbord aarden aan de voeding? Ook nog steeds geen beeld. Beepjes geeft hij niet. Wel start alles, harddisk rateld en ledjes geven licht.
Nou heb ik wat images, sorry voor de telefoonkwaliteit, me zusjes heeft de camera mee naar de efteling
.

Gister aangesloten, alles deed het nog.
Net aangesloten, geen beeld.
Tijd om te demonteren (gelijk de kast weggeflikkerd, was niet zo slim). Het was geen lekstroom, want ik heb nog steeds geen beeld. Moederbord aarden aan de voeding? Ook nog steeds geen beeld. Beepjes geeft hij niet. Wel start alles, harddisk rateld en ledjes geven licht.
Nou heb ik wat images, sorry voor de telefoonkwaliteit, me zusjes heeft de camera mee naar de efteling