Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

alphacool lcd display

Pagina: 1
Acties:

• jenk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:05
Op internet kwam ik de alphacool 2 x 5,25 lcd display tegen. link

Zijn er mensen die zo'n display in hun pc hebben en wat zijn de ervaringen ermee?
Weet iemand of er ook alternatieven voor zijn ( zelfde grootte)?
Het lijkt me nog mooier als de achtergrond zwart was met blauwe letters; misschien is dit in te stellen?

Verwijderd

Geil!
Ik ben ook op zoek naar een soort van fancontroller, de Aerogate II is niet meer verkrijgbaar.
Ik denk dat de opbouw van het schermpje zelf te maken is, dit is ook met uhm... een ander schermpje, staat op www.sallandautomatisering.nl daar kun je zelf een logo in proppen enz.

The downloadable Software enables it to display System information, like Temperature or Memory use, and also the possibility to show graphics. With the help of a simple Script file you can display external data (i.e) Winamp or Mainboard-Monitor (MBM5) results. The possibilities are unending!

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2007 15:44 ]

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Hier zijn zat reviews van verschenen, als ik me goed herinner ook op casejunkies.
Ik zou zeggen www.google.nl

[ Voor 6% gewijzigd door battler op 29-04-2007 15:45 ]

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• jenk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:05
Hij is onder andere te koop bij Salland en ik heb gekeken op internet (met google.nl!!) en vond wel enkele reviews, maar ben toch vooral nieuwsgierig naar gebruikerservaringen en of iemand weet of er alternatieven zijn van dezelfde grootte.

[ Voor 15% gewijzigd door jenk op 29-04-2007 15:50 ]