Heb sinds kort een adsl verbinding. Een van de PC's in mijn lannetje gaat het net op dankzij Windows Internet sharing over de VPN connectie van de server.
Nu gaat dit eigenlijk voor alle typen verkeer goed. De client kan browsen, telnet en icq gebruiken en ook ftp-downloaden.
Echter! (en nu komt het) uploaden gaat nu weer niet
Dit houdt in: niet ftp-uploaden en geen files uploaden naar sites.
Ik heb gebruik voor beide PC's Win2k pro. De client gebruikt het IP van de server voor zowel de gateway als de Prim. DNS instelling.(verder nergens verwijzingen)
Ben ik een instelling vergeten?
Ps: ik weet dat iNet sharing niet bepaald de beste manier is, maar ik wil het een keer op deze manier proberen, dus aub geen wingate/sygate/winroute/etc oplossingen.
Nu gaat dit eigenlijk voor alle typen verkeer goed. De client kan browsen, telnet en icq gebruiken en ook ftp-downloaden.
Echter! (en nu komt het) uploaden gaat nu weer niet
Dit houdt in: niet ftp-uploaden en geen files uploaden naar sites.
Ik heb gebruik voor beide PC's Win2k pro. De client gebruikt het IP van de server voor zowel de gateway als de Prim. DNS instelling.(verder nergens verwijzingen)
Ben ik een instelling vergeten?
Ps: ik weet dat iNet sharing niet bepaald de beste manier is, maar ik wil het een keer op deze manier proberen, dus aub geen wingate/sygate/winroute/etc oplossingen.