live stream opslaan

Pagina: 1
Acties:
  • 573 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07 19:26
het is al dikwijls besproken en er zijn 101 progjes om livestream op te slaan. Het probleem bij mij is dat ik de exacte snelkopeling niet weet, ik kan het dus niet rippen met Hidownload of streamdown. het enige wat ik kan is het geluid (het gaat om geluid, niet beeld) opnemen en dat doe ik met cooledit (een oud programma maar ik vind dat het lekker werkt).
Mijn vraag is eigenlijk "simpel" de mp3 word altijd opgeslaan in een buffer, als ik 2 dagen later op de site kom en wil nog eens luisteren staat het nog steeds in mijn buffer. Het bestand staat dus al ergens op mijn pc, ik heb al heel wat mappen afgebladerd en gegoogled maar kan maar niet vinden waar hij dat op slaat. Weet iemand waar ik deze bestanden kan terug vinden of een progje daarvoor? Het zou mij heel veel tijd uitsparen dat ik het moet rippen met cooledit.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

De WinAMP diskwriter plugin kan streams van mp3's prima opslaan op schijf.

Ey!! Macarena \o/

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens mij begrijp ik je vraag na 4 keer je tekst te hebben gelezen; iets meer duidelijkheid zou in het vervolg niet mis-staan :) Anyways; als je de stream via een browser beluistert dan heeft het zin om eens te gaan kijken naar je browser-cache :) In IE heb je daar gewoon een knop voor bij je instellingen; bij firefox zou je eens kunnen spitten in about:cache

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07 19:26
thx en sorry voor mijn omslachtige onduidelijke uitleg