1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
JA je kan er eentje bijhangen zonder problemen NEE je kan niet in UT spelen EN je desktop zien
helaas :((
Alleen als het spel multi-monitor ondersteunt ( praktisch geen een )
helaas :((
Alleen als het spel multi-monitor ondersteunt ( praktisch geen een )
Maar ik kan dus wel dan op die 19inch een res van 1268X1024 en op die 14 inch een res van 640X480 hanteren of gaat dat problemen opleveren?
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
vreemd, ik was vanmiddag aant klooien en had wel op mijn extra scherm mijn desktop en op mijn andere ut. Maar ik had UT niet fullscreen maar ik speelde hem in een venster(schermvullend). Als je dus "expand monitor" aanzet als je 2 videokaarten (en 2 monitoren) hebt (bij eigenschappen van beeldscherm) kun je dus wel degelijk je desktop zien en teglijk ut spelen.
Verwijderd
No problemoOp dinsdag 06 februari 2001 23:54 schreef Canon23 het volgende:
Maar ik kan dus wel dan op die 19inch een res van 1268X1024 en op die 14 inch een res van 640X480 hanteren of gaat dat problemen opleveren?
Mooi zo, want als het meezit krijg ik een nieuwe comp van me ma(via haar werk), maar ik moet dan een nieuwe monitor kopen voor me broertje en dan blijft dus die 14inch over die kan ik dus nu leuk gebruiken!
EVERYONE THNX
EVERYONE THNX
Pagina: 1