Think of me long enough to make a memory
Verwijderd
wat voor format is de afbeelding?
m.a.w welke extensie heeft het?
doet deze zelfde afbelding het wel als je hem gewoon opend via bestand/file?
Hij flikt hetzelfde bij elk mogelijk formaat plaatje. Overigens gaat het met slepen van lokale of netwerkbestanden wel gewoon goed, het gaat alleen mis als ik een plaatje uit m'n browservenster (IE of firefox, maakt niet uit) naar m'n Photoshop sleep.Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 13:59:
wat voor format is de afbeelding?
De omslachtige versie (save image as..., zoeken, openen in photoshop) begin ik nu wel beu te worden
Verwijderd
denk dat er misschien een optie in PS is waarbij je html scripts toestaat..
misschien dat je firewall/virussoftware ook een boosdoener kan zijn,site toestaan hierin kan een oplossing zijn
misschien dat je firewall/virussoftware ook een boosdoener kan zijn,site toestaan hierin kan een oplossing zijn
Ik had al gekeken of er scripts draaiden die die ongein uit zou kunnen halen.
Tevens mijn firewall gechecked, en die houdt die actie ook niet tegen, evenals mijn virusscanner. Ik zou in die gevallen ook niet verwachten dat PS dan een New dialog voor me opent...
Tevens mijn firewall gechecked, en die houdt die actie ook niet tegen, evenals mijn virusscanner. Ik zou in die gevallen ook niet verwachten dat PS dan een New dialog voor me opent...
Verwijderd
nee idd vreemd,.....wat geeft ps in de nieuwe window weer?een pictogram of alleen de naam?

De Name is de naam van het plaatje wat ik gesleept heb, voor de rest doet ie er niks mee.
De width en height zijn die van het plaatje dat op dat moment in het klembord staat, wat de preset ook zegt (en is niet degene die ik gesleept heb voor alle duidelijkheid)
Niemand?
Pagina: 1