laptop aan pc koppelen etc....

Pagina: 1
Acties:

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-08 19:39
Ik heb dus een dell latitude ls laptop gekocht en daar zit dus geen infrarood op
nu wil ik gegevens van mijn desktop computer overbrengen naar mijn laptop
maar hoe moet ik dat doen??
mijn laptop heeft wel een netwerk kaart
is dit dan een mogelijkheid??
heb totaal geen verstand an netwerk etc.
ook wil ik als ik onder weg ben mailtjes kunnen ontvangen en kan het dan anders dan via infra rood (ericsson t28s)

ook wil ik weten wat een dode pikel is en hoe dat ontstaat en of dat te repareren is

veel vragen maar ik hoop dat iemand daar een antwoord op kunnen geven

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• MNM(tm)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
Geen verstand van netwerken? Dan moet je je oplossing maar gewoon in 'Directe kabel verbinding' gaan zoeken (Moet je wel op beide systemen Windows9x/2K draaien...)
Gewoon een interlink-kabel op beide parallelle poorten, directe kabel verbinding starten, één instellen als host, de ander als gast...

E-meelen met je Ericsson T28s... Mja, vlg. mij zijn daar gewoon data-kabeltjes voor te verkrijgen. 't Ding zal (net als meenig ander mobieltje) 'n connector onderop hebben zitten...

'dode pikel'. Als je daar 'n puntje op 't display van je laptop mee bedoelt dat aan blijft staan (meestal 'n groen stipje), dan is dat een defect it 't display-panel. En daar is helaas helemaal niets aan te doen! Sterker nog, als 't er totaal minder zijn dan 6, dan hoef je niet eens terug naar je leverancier te rennen, wat dat is het maximale aantal fout(jes) wat zo'n TFT-display mag hebben van de fabrikant :( (...en daarbij komt nog dat dit 'fenomeen' zich alleen voordoet bij TFT-display's.)

...With a touch of magic¿

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:47
die dooie pixels komen er vaak in wanneer je het ding transporteert of er tegenaan schopt..

ik hoorde trouwens van iemand dat bijv. iiyama die dingen binnen de garantieperiode (dus binnen drie jaar ofzo) pas terugneemt als 10 % van de pixels dood was.

dit lijkt me toch wel erg veel, weet iemand hier iets over?

Verwijderd

Er is als eens een topic geweest waarin ik heb uitgelegd hoe je een laptop aan een desktop hangt. Moet je searchgot maar even gebruiken.

hier dus http://gathering.tweakers.net/Forum8/HTML/001493.html

Verwijderd

Netwerkje tussen notebook en Pc kan heel simpel met een "usb to usb" apparaat (Dyanlink), Voor De Ericson bestaat een Dynalink GSM Connect kabeltje in je telefooon op je seriele poort en klaar.