Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Deurvergrendeling Golf IV

Pagina: 1
Acties:
  • 4.565 views sinds 30-01-2008

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-11 17:02
Op mijn afstandbediening heb ik 2 knopjes zitten. 1 voor openen en 1 voor sluiten. Als ik de open-knop indruk gaan alle deuren open + de achterklep. Nu staat er in de handleiding dat het ook mogelijk is enkel het bestuurdersportier te openen. Voor details hierover moet ik contact opnemen met de VW dealer (maar geen zin in natuurlijk). Weet iemand of deze instelling zelf te maken is of moet ie hiervoor aan de computer gehangen worden??

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:43
Ik denk dat die optie erin zit bij de wat duurdere versies van de afstansbediening (NOFI) Heb ik bij mijn 206 ook. (Ik heb dus goedkoop, klik open en klik dicht, niet alleen de bestuurder)

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:10
Bonkdoos schreef op zondag 29 april 2007 @ 13:15:
Op mijn afstandbediening heb ik 2 knopjes zitten. 1 voor openen en 1 voor sluiten. Als ik de open-knop indruk gaan alle deuren open + de achterklep. Nu staat er in de handleiding dat het ook mogelijk is enkel het bestuurdersportier te openen. Voor details hierover moet ik contact opnemen met de VW dealer (maar geen zin in natuurlijk). Weet iemand of deze instelling zelf te maken is of moet ie hiervoor aan de computer gehangen worden??
Daarvoor moet 'ie aan de computer gehangen worden. Of je moet iemand zoeken die VAG-COM (http://www.gerritspeek.nl/vag-com.html) heeft.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Verwijderd

Bij onze VW is het simpel: 1 maal drukken opent enkel het bestuurdersportier, 2maal snel achter elkaar drukken doet alles open.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:10
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 14:01:
Bij onze VW is het simpel: 1 maal drukken opent enkel het bestuurdersportier, 2maal snel achter elkaar drukken doet alles open.
Yep, dat bedoelt TS ook. Maar dat is een functie die aangezet moet worden. In m'n V heb ik het aan laten zetten, in de IV staat het nog niet aan.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-09 06:41

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

Klopt ik heb dat op mijn vorige Golf IV ook aan laten zetten.. tevens heb ik het de functie aan laten zetten dat automatisch mijn ramen dicht gaan zodra ik op de "sluiten" druk. Op mijn huidige Golf V heb ik het ook aan laten zetten, heb alleen geen idee hoe ze dat doen :D. Zal het dinsdag eens vragen.

PS. Bij de dealer hebben ze het bij mij graties en voor niets gedaan.

[ Voor 10% gewijzigd door PsychoG op 29-04-2007 14:56 ]

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-11 22:05
Aan laten zetten?

Een beetje tweaker doet dat zelf. kabeltje solderen http://pinouts.ru/Converters/car_obd2cable_pinout.shtml en vagcom downloaden en je kan allerlei zettings in je VW aanpassen. (Kabeltje kopen kan natuurlijk ook).

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:05

SmartDoDo

Woeptiedoe

=> VV

• Bonkdoos
PsychoG schreef op zondag 29 april 2007 @ 14:56:
Klopt ik heb dat op mijn vorige Golf IV ook aan laten zetten.. tevens heb ik het de functie aan laten zetten dat automatisch mijn ramen dicht gaan zodra ik op de "sluiten" druk. Op mijn huidige Golf V heb ik het ook aan laten zetten, heb alleen geen idee hoe ze dat doen :D. Zal het dinsdag eens vragen.

PS. Bij de dealer hebben ze het bij mij graties en voor niets gedaan.
Dat van die ramen komt mij ook bekend voor: in de handleiding staat dat de ramen open en dicht moeten kunnen met de afstandsbediening...niet dus bij mij..zal dan vast ook wel 'uit' staan. Wel raar dat zulke, in mijn ogen handige opties, standaard uit staan...dat wordt dus toch naar de dealer (ben niet zo'n fan van de dealer, maarja dat is weer een andere discussie). Ik vind dat ze dat inderdaad ook kostenloos mogen doen, aangezien het onmogelijk zelf te doen is.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik weet dat het bij Saab enorm veel tijd kost om alle instellingen van de auto aan te passen via de computer. Weet niet hoe 't bij VW zit, maar ze zullen er daarom wel niet zo happig op zijn.

Overigens. Als je een Golf via het portierslot afsluit en even wacht voordat je de sleutel terug draait gaan de electrische ramen ook automatisch dicht.

[ Voor 28% gewijzigd door Timmey op 01-05-2007 22:55 ]

Verwijderd

ach mensen zien niet in waarom een dealer duurder is
tuurlijk hebben ze vaak mooie panden met alles netjes enz
maar dat MOETEN ze waarom? anders verliezen ze het merk/bonussen
ook zijn de Computers die gebruikt worden om autos te kunnen uiltezen zeker niet goedkoop
en deze zijn vaak ook nog aan het aantal monteurs die er werken gebonden
tevens zijn de verplichte cursussen die we volgen ook onwijs duur

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2007 23:18 ]

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-11 09:01
Timmey schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:54:
Ik weet dat het bij Saab enorm veel tijd kost om alle instellingen van de auto aan te passen via de computer. Weet niet hoe 't bij VW zit, maar ze zullen er daarom wel niet zo happig op zijn.

Overigens. Als je een Golf via het portierslot afsluit en even wacht voordat je de sleutel terug draait gaan de electrische ramen ook automatisch dicht.
Ik weet dat bij Opel. een soort optie scherm hebben. alla BOIS.
0 is uit 1 is aan. optie selecteren van 0 een 1 maken. en werken. wel testen natuurlijk :)

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Bonkdoos
Timmey schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:54:

Dat laatstgenoemde ken ik inderdaad, comfortsluiting..maar dat duurt me altijd te lang + waarom zou ik m'n sleutel erin steken als het ook met de AB kan. Maargoed, voor die tijd was het leuk. Echter, op een knoppie drukken en de ramen gaan open staat net weer wat stoerder bij het wegrijden he ;)

• Buzz-01
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:28
Met 'n VAG-COM adapter en de gratis / evaluatieversie van vag-com werkt dat inderdaad best. Je moet even goed lezen op de site van Gerrit Speek wat je precies moet doen en waar je op moet letten, maar t werkt feilloos. Heb er ook al eens 'n Leon-rijder dezelfde dienst mee bewezen... ;)

Jammer dat m'n Polo al die extra's niet ondersteunt...

Flickr

Verwijderd

Hallo allemaal dank u voor deze site en jullie inzet .ik heb gisteren de sleutel van mijn golf 4 variant twee keer gedraait en de auto zonder dat ik het weet vergendelt toen de auto terug wou open doen ging het niet de depange gebeld en de auto kunnen openen doen via de baterij af te doen en via de achterdeur naar binnen te gaan en de deur van binnen open te doen . Maar daarna kon ik de deuren niet terug van buiten dicht te doen de sleutel kon de deuren niet open doen .ik kan dat alleen van binnen .toen ik thuis kwam las ik de handleiding van de golf en kwam ik pas te weten dat ik door de sleutel twee keer te draaien de safe beveiligin vergendelt heb heb ook gelezen hoe ik die terug kan ontgrendelen maar het lukt me niet doe ik dat verkeerd of is er iets mis door de auto van binnen te openen de alarm klein lampje bij de deur brand ook niet van binnen alles werkt weet iemand iets en kan iemand me helpen want de auto staat niet op slot dank u :) :) :)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dit topic was 9 jaar oud. Probeer het eerst eens in het Volkswagen topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
[html][norml][/norml][/html]