Hallo weet iemand of t mogelijk is om een access database met MS access 2007 te koppelen aan een ODBC op een 64 bit systeem?
Ik kom er namelijk echt niet uit..
Even voor de duidelijkheid... Ik heb Intel pentium core 2 duo (64-bit)
Windows vista Ultimate
IIS werkt! ASP is geintegreerd..
De site start op, totdat ik bij de nog niet gekoppelde MS Access2007 Database terechtkom, en dan zegt mijn site:
ADODB.Recordset error '800a0e7d'
De verbinding kan niet worden gebruikt om deze bewerking uit te voeren. De verbinding is gesloten of deze is ongeldig in deze context.
/index.asp, line 247
.
Dit is dus het punt waar hij vast loopt.. Op dit punt is de database niet gekoppeld aan de site...
ODBC probeer ik met alle macht aan de praat te krijgen, maar lukt me niet.
Weet iemand waar t probleem ligt?
Of hoe kan ik t aanpakken zodat ik mijn Access 2007 database in ODBC krijg, en zodat t ook werkt.
Ik wil een MS Access 2007 driver toevoegen, maar die staan er niet tussen.
ALs ik t in Access zelf probeer lukt t ook niet.
Bij de ene DSN zegt ie dat ik niet genoeg beheerdersrechten heb
De andere: ' Kan bestand niet opslaan"
ook zegt ODBC (als ik op een DSN klik): Routines voor het instellen van het ODBC stuurprogramma voor Microsoft access driver zijn niet gevonden. installeer het stuurprogramma opnieuw.
Gevonden fouten: Onderdeel is niet gevonden in het register
Hij kan niet schrijven naar t register ozo???
Ik kom er namelijk echt niet uit..
Even voor de duidelijkheid... Ik heb Intel pentium core 2 duo (64-bit)
Windows vista Ultimate
IIS werkt! ASP is geintegreerd..
De site start op, totdat ik bij de nog niet gekoppelde MS Access2007 Database terechtkom, en dan zegt mijn site:
ADODB.Recordset error '800a0e7d'
De verbinding kan niet worden gebruikt om deze bewerking uit te voeren. De verbinding is gesloten of deze is ongeldig in deze context.
/index.asp, line 247
.
Dit is dus het punt waar hij vast loopt.. Op dit punt is de database niet gekoppeld aan de site...
ODBC probeer ik met alle macht aan de praat te krijgen, maar lukt me niet.
Weet iemand waar t probleem ligt?
Of hoe kan ik t aanpakken zodat ik mijn Access 2007 database in ODBC krijg, en zodat t ook werkt.
Ik wil een MS Access 2007 driver toevoegen, maar die staan er niet tussen.
ALs ik t in Access zelf probeer lukt t ook niet.
Bij de ene DSN zegt ie dat ik niet genoeg beheerdersrechten heb
De andere: ' Kan bestand niet opslaan"
ook zegt ODBC (als ik op een DSN klik): Routines voor het instellen van het ODBC stuurprogramma voor Microsoft access driver zijn niet gevonden. installeer het stuurprogramma opnieuw.
Gevonden fouten: Onderdeel is niet gevonden in het register
Hij kan niet schrijven naar t register ozo???